sobota, 23 lutego 2013

Fajne rzeczy za gorsze!

Hej Kochani :* Jak już można domyślić się po tytule, dziś przychodzę do Was z moimi ostatnimi 'lumpeksowymi' zakupami. Co prawda nie ma tego jakoś za dużo, ale ja osobiście jestem zadowolona, ba nawet bardzo. Za wszystkie rzeczy razem zapłaciłam coś ok15zł. a kupiłam dwie marynarki, sweter, bluzkę , torebkę i dwie bransoletki ;O  nieźle co?! Najbardziej zadowolona jestem chyba z marynarek, są one z reserved'u, również aktualnie możecie znaleźć je w sklepie. Mi podobały się już od dłuższego czasu, ale ich pierwotna cena 189zł mnie totalnie zniechęciła,a gdy później kosztowały 79 u mnie już były niedostępne, a teraz mam dwie i to w sumie za jakieś niecałe 10zł :D
Czarnej bluzki z bufkami szukałam już od dłuższego czasu ale jakoś nigdzie nie mogłam na taką natknąć, aż tutaj proszę wisiała sobie i czekała na mnie za jedyne 1 zł! Na sweter już mam pomysł... i na pewno pójdzie on do przeróbki więc za jakiś czas na pewno Wam go pokażę! Torebka urzekła mnie swoim kszatałtem a że kosztowała coś w granicach 2-3zł to nie mogłam jej nie kupić! Bransoletki są już tylko takim uzupełnieniem, ochotę na tzw. mankiety miałam już od dłuższego czasu , ale nigdzie w sklepie nie mogłam ich znaleźć a tu proszę, niecałe 0,50gr za sztukę ;)


wszystko - lump :D




Całuski,Aleks.

17 komentarzy:

  1. JESTES MOIM GURU ELEGANCJI :D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jerry, marynarki prześwietne! Chcę mi się teraz płakać jak sobie przypomnę, że wszystkie moje musiałam kupić w sklepie za kilkadziesiąt złotych więcej;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakim cudem zdobyłeś je za 10zł?! Szczęściaro! :D Ta pomarańczowa jest przegenialna po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze z niecierpliwością czekam na Twoje posty :P zarówno ciekawią mnie te 'modowe' jak i kosmetyczne :)
    jestem zaszokowana Twoim łupami...pozytywnie oczywiście. ja niestety nie potrafię szukac w lumpeksach, nigdy nic ciekawego dla siebie nie znajduję.
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem Twoich zakupów. Masz niezłego nosa do dobrych interesów. :) Tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdobycze, szczególnie marynarki i torba. Nie wiem, w jakim mieście mieszkasz, ale ja w Warszawie i tutaj ceny w lumpach są dosyć wysokie, więc nie byłoby mowy o tak udanym polowaniu :C

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurdę, aż zazdrość mnie zżera na widok żakietów!! ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że kuzyneczka wypatrzyła Ci marynareczkę w lumpie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. torebka jest świetna :D
    WOW! perełki za grosze :>

    OdpowiedzUsuń
  10. naparwde super te marynarki !

    OdpowiedzUsuń
  11. ale szczęściara z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna torebka! ♥ pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń