środa, 13 lutego 2013

HAUL!

Hej Kochani :* Dziś przychodzę do Was z haulem, a raczej totalnym miszmasze, trochę ciuchów, trochę biżuterii i kosmetyków. Notka miała pojawić się już wcześniej, ale niestety mam problem z internetem i muszę jakoś się przemęczyć i napisać tą notkę telefonem...no nic trochę nie komfortowo ale jakoś dam radę ;) A więc jak widać załapałam się już dosłownie na ostatnie wyprzedaże, w reservecie kupiłam sweter który podobał mi się już od dłuższego czasu i kosztował mnie jedynie 39zł, oraz ramoneskę, cudo, zauroczyła mnie od pierwszego wejrzenia i za nią dałam 99zł więc myślę że całkiem spoko ;) Jak to zawsze bywa w okresie wyprzedaży zaszłam do kappahl bo tam można na prawdę znaleźć świetną biżuterię i to szczególnie teraz kiedy wszystko jest za 7,50 , a pierwotna cena to przypuśćmy 40z, więc okazja na prawdę fajna! ;) W c&a za piątaka za sztukę znalazłam wisior i pierścionek.  Ja już chyba każdy wie , w biedronce jest znowu akcja z kosmetykami, ja skusiłam się na szampon z nivea , który swoją drogą bardzo lubię, na popularny peeling z joanny który już od dłuższego czasu chciałam przetestować i odżywkę do rzęs z eveline, to już moje drugie opakowanie i na prawdę bardzo ją polecam, choćby jako podkład po tusz ;) Również w rossmanie zrobiłam drobne zakupy, kupiłam między innymi szampon z radicala który polecała Karolina ze Stylizacji ;) Patyczki kosmetyczne i emulsję nawilżająco z olaya, i mam nadzieję że u mnie również się sprawdzi bo to co teraz dzieje się z moją buzią to istna masakra...grrrr.....

sweter , ramoneska - reserved %
pierścionek i wisiorek z piórami - c&a %
kolie - kappahl %

A teraz definitywny ulubieniec miesiąca! 

I przy okazji chciała bym Was zaprosić na moje instagrama KLIK


Aleks.

7 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że czekam aż ten "definitywny ulubieniec miesiąca" zawita również u mnie, chociaż stresa mam jak cholera:)
    Obowiązkowo muszę kupić odżywkę do rzęs, bo jak dotąd chciałam ją dorwać, ale nigdzie jej nie było
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zdanego egzaminu! :)
    Kurtka z Reserved piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. ramoneska jest cudowna! :)

    pozdrawiam,
    streetofjellies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) ja zdałam 2 stycznia :)

    OdpowiedzUsuń