poniedziałek, 25 lutego 2013

Kobieta w czerni!

Hej Kochani :* Dziś w końcu przychodzę do Was ze strojem dnia, tak wiem wiem zdjęcia pełen profesjonalizm xD Nie dość że robione w lustrze to jeszcze na zdjęciach wyszło brudne xD , chociaż wierzcie mi albo nie w rzeczywistości takie nie jest xD Pierwszy dzień w szkole po dwóch tygodniach laby była na prawdę ciężki , standardowy poranek, czyli wstałam jak zawsze za późno i ubierałam się w 2 minuty i standardowo postawiłam na coś komfortowego i idealnego na co dzień, czyli wszystko na czarno! ;) Nie ukrywajmy że jest to ulubiony kolor większości ludzi, ja osobiście np nie wyobrażam sobie siebie ubranej całej niebiesko czy też zielono, w zasadzie to w tym kolorze mam chyba tylko i wyłącznie może ze dwie marynarki xD



spodnie - zara / bluzka - h&m / kurtka - reserved / buty - stradivarius / torba - zara
zegarek - casio / naszyjnik - kappahl / bransoletki - lilou , no name.

9 komentarzy:

  1. ta torebka jest świetna!! Jak z Zary to podejrzewam, że drogo i warto było :).

    Zapraszam do nas na konkursik, do wygrania super stanik :))

    http://life-our-passion.blogspot.com/2013/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurteczka świetna. I pokoik genialny w tle! ; D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie jakiś zestaw :) Cudowne buty i kurtka.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam czerń! I takie total black'i! ;d torebka obłędna ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna torebka! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń