sobota, 2 lutego 2013

Nowe świecidełka!

Hej Kochani , dziś przychodzę do Was z mini nowościami biżuteryjnymi. No co tu dużo mówić? Bardzo lubię tą biżuterie z allegro, ogromny wybór , i żadna z tych rzeczy nie kosztowała więcej niż 10zł, więc na prawdę warto co jakiś czas zamówić sobie taką małą paczuszkę ze świecidełkami na poprawienie humoru ;) Za pewne będą pytania o konkretne ceny , więc tak najdroższa była ta 'przypinka' do kołnierzyka i kosztowała coś ok 9zł, i muszę powiedzieć że to była rzecz od której wszystko się zaczęło , już od dłuższego czasu planowałam to kupić, a że ja rzadko kiedy kończę na jednej rzeczy to dobrałam jeszcze kilka, naszyjnik kosztował ok6zł , bransoletki po 5zł za szt, a pierścionek 2, więc na prawdę ceny są bardzo bardzo niski! ;)


I jak Wam się podoba? Często zamawiacie takie cudeńka? ;)

Aleks.

12 komentarzy:

  1. Mi sie bardzo te bronsoletki podobaja:) piekne sa:) ja nigdy nie zamawiam praktycznie nic z internetu. Wole isc do sklepu i kupic:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też często kupuję biżuterię z allegro, uwielbiam dorwać tam coś taniego a pięknego ;) Najbardziej podoba mi się naszyjnik no i za ok.6zł ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. wooow bizuteria jest mega! *.*
    najbardziej podobaja mi sie bransoletki! ;3
    obserwujemy? http://hahoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma to jak paczuszka na poprawienie humoru- doskonale to znam :)
    Piękne świecidełka. :*

    Pozdrawiam,
    streetofjellies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudeńka <3
    cieszę się, że podoba Ci się mój blog, zapraszam częściej :)
    ShocoStyle

    OdpowiedzUsuń
  6. Paczka na poprawienie humoru- lubię to! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. same perełki, na pewno poprawiłyby mi humor ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam święcie przekonana, że są to kolczyki do pępka czy nosa tylko w dużym przybliżeniu :D Gdy napisałaś, że bransoletki i pierścionek to zaczęłam szukać gdzie :D

    OdpowiedzUsuń