czwartek, 28 marca 2013

Borodwy sweter.

Hej Kochani ;* Pierwszy tydzień wiosny już za nami , a dopiero dzisiaj u mnie słońce lekko przebija się przez chmury....hmmm no ale co z tego jeżeli temperatura ciągle przypomina tą zimową ;/ Tak więc apelujmy do wiosny aby szybko do nas przybyła ! Ja dzisiaj się lenię, więc stój też nie jest specjalny, muszę pojechać do miast załatwić kilka rzeczy i resztę dnia spędzić nad książkami .... no niestety takie uroki matury! O_o Ale dobra mniejsza o to, jak już wspominałam dziś postawiłam przede wszystkim na wygodę , czyli na oversizowy , bordowy sweter i na moje ukochane rurki , swoją drogą w najbliższym czasie planuję zakup jakiś czarnych rurek, gdzie znajdę jakieś fajne? Macie jakieś sklepy które Was nigdy nie zawiodą jeżeli chodzi o spodnie? Ja niestety jeszcze nie  znalazłam jednej firmy która by w 100% zaspakajała moje potrzeby, więc liczę na Was ;) Troszkę biżuterii i jedne z moich lubionych butów ;) 



sweter - reserved / spodnie - zara / buty - topshop / zegarek, złota bransoletka , naszyjnik - @ / bransoletki - lilou

Całuję, Aleks :*

16 komentarzy:

  1. Zrób kiedyś Room tour bo na zdjęciach widać że masz piękny pokój!

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie na szczęście słonecznie :) ten sweterek jest genialny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny ten sweter :) Ja też szukam rurek i co? Jestem załamana bo kupiłam w reserved i wszystko sie do nich przyklejało! Zwróciłam je..kupiłam w cubusie za stówe i to samo:/ więc tez idę je zwrócić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja szukałam i szukałam cały czas idealnej marki spodni. Aż raz i drugi raz wybrałam się do lumpka i jeśli przymierzam idealne czarne rurki to trafia akurat na Marks & Spencer - widocznie to firma przeznaczona mnie, a ze względu na dobry dostęp do nich mogę tylko gorąco polecić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja ! Boski kolor sweterka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny sweter! <3

    zapraszam do mnie na rozdanie:
    http://wardrobeordinarygirl.blogspot.com/2013/03/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. "jaram" się Twoim pięknym sweterkiem ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek ładny ma śliczny kolor!

    OdpowiedzUsuń