poniedziałek, 18 marca 2013

Fioletowo mi!

Hej Kochani, dzisiaj szybciutko, na dobry początek tygodnia przychodzę do Was z codziennym strojem dnia. Nic nadzwyczajnego prosto i wygodnie, czyli tak jak lubię najbardziej do szkoły ;) Głównie to strój opiera się na kolorze czarnym i fioletowym, za którym muszę przyznać jakoś wybitnie nie przebadam, no ale cóż ;) . Marynarkę wygrzebałam z głębi szafy po X czasie, bo całkowicie o niej zapomniałam, i coś czuję że teraz będzie miała ona swoją drugą młodość ;) Do tego standardowo moje czarne rurki z zary, które kocham i ubóstwiam , na prawdę , w życiu nie lubiłam tak żadnych spodni jak te! Muszę wybrać się chyba po jeszcze jedną parę xD Torba ta co zawsze , czyli nic nowego ;) Ale naprawdę bardzo, bardzo ją lubię jest mega pojemna i wygoda , no bo czego chcieć więcej ;-) ?




marynarka - sh / spodnie - zara / bluzka - h&m / torba - zara / buty - stradivarius / naszyjnik - ny / bransoletki - @ , lilou / zegarek - casio

Całuski, Aleks :*

9 komentarzy:

  1. marynarka ma fajny kolor, sama mam podobna w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dalej kocham się w tej torbie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna marynarka do tego sh :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka i zegarek - rewelacja!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zegarek! Co prawda - wolałabym taki złoty, ale i tak zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. love this outfit !!!!
    GREAT WORK :)
    would you like to follow each other on bloglovin ?

    www.simplebutreal.com

    OdpowiedzUsuń