środa, 20 marca 2013

Kilka nowości w szafie.

Hej Kochani :* Dziś przychodzę do Was z mini nowościami w mojej szafie. Są to tylko cztery rzeczy, ale wiem że jak teraz Wam tego nie pokażę to raczej już tego nie zrobię, bo w najbliższym czasie, niestety ( a może stety ) nie szykują się jakieś większe zakupy ;) Pierwszą i chyba jedyną planowaną rzeczą jest koszula jeansowa! W końcu znalazłam taką która odpowiadała moim wymaganiom, bo po pierwsze jest to taki grubszy jeans, który go w ogóle przypomina a nie 'przewiewne coś' przypominające z daleka jeans które dominuje teraz w sklepach ... ;/ , no i po drugie efekt ombre, może już przejedzony, ale mi się podoba ;) Kolejna czarna koszula do kolekcji, no ale cóż ja poradzę na to że nie mogę im się nigdy oprzeć? Uwielbiam je,  a ta na dodatek urzekła mnie tymi cudeńkami na kołnierzu :) Zakupiłam też w końcu klasyczną czarną bluzkę z baskinką, nawet nie macie pojęcia ile się takiej idealniej naszukałam, zawsze coś mi nie pasowała, a to baskinka za wysoko, a to za nisko, tu za sztywna , tu za płaska i jakoś nic nie mogłam znaleźć, aż tutaj proszę w ny ( swoją drogą nie spodziewanie ) znalazłam taką, można powiedzieć idealną. Marynarka jak zawsze kupiona przypadkowo, bo nie wiem jak wy, ale ja wyznaję zasadę że marynarek nigdy za dużo, ot co, taki mój można powiedzieć fetysz ;)  A ta nie dość że kosztowała jakieś grosze bo uchwyciłam ją w samiutkiej końcówce wyprzedaży to wydaje mi się że będzie idealna na wiosnę :)



koszule - h&m / bluzka z baskinką - ny / marynarka - reserved

No i to by było na tyle, a Wam co ostatnio udało się kupić? :) 

Całuski, Aleks :*

8 komentarzy:

  1. czerń i na koszuli i na baskince najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam tę koszulę ombre <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ile kosztowala marynarka??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwotna cena to 159zł , ale ja na % dałam za nią niewiele ponad 40zł :)

      Usuń
    2. to rzeczywiscie za grosze :)

      Usuń
  4. super baskinka! ja tez mam w planach kupic. niestety ostatnio zrobiłam błąd, bo widziałam fajną białą w orsay za 20zł na przecenie, a potem o niej zapomniałam i nie kupiłam :/ a kawałek do orsaya mam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rzeczy! Tez sie zastanawialam na ta bluzka z baskinka z new yorkera:)

    OdpowiedzUsuń