piątek, 22 marca 2013

Koszula ombre!

Hej kochani ;* Dziś po raz kolejny przychodzę do Was z codziennym strojem dnia, tym razem pierwsze skrzypce gra tutaj koszula która Wam ostatnio pokazywałam ;) Nie ukrywam że bardzo mi się podoba, bo już od naprawdę dość długiego czasu szukałam takiej idealnej 'jeansówki' i zawsze coś mi nie pasowała, a to kolor nie taki, a to dziwny jeans i tak szukałam i szukałam. Tą koszulę oglądałam już kilka miesięcy temu, ale jej pierwotna cena , 130 zł , jakoś mnie zniechęciła,ale gdy ostatnio zobaczyłam ją na % i kosztowała 60zł to bez wahania złapałam ją i pobiegłam do kasy ! ;) I wiem że teraz ombre jest na prawdę wszędzie, ja osobiście 'rzygam' już nieudolnym efektem odrostów na włosach rzeszy gimnazjalistek ;/ , na ciuchach i paznokciach jakoś na co dzień rzadziej spotykam więc jeszcze mi się nie przejadło ;) Reszta jak zawsze standardowa, czyli ukochane rurki i buty które ostatnio męczę non stop ;)



koszula - h&m % / spodnie - zara / buty - stradivarius / torba - primark / zegarek - casio /
 bransoletki - no name,lilou.

Buziaki, Aleks. :*

9 komentarzy:

  1. zgadzam sie z Tobą ta koszula jest genialna! i tez znalazłam ją na przecenie :D mega wygodna i wgl ;) Niedługo zamierzam pokazac ja na blogu. Sliczne masz buty :*
    obserwujemy? http://hahoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna koszula, ale się chuda zrobiłaś , masakra ;) Super wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz tak samo jak ja, na widok ombre na głowie niestety już szlak mnie trafia, ponieważ na ulicy widać to od groma:)
    Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzin mojego nowego bloga, window-on-the-fashion.blogspot.com postanowiłam porzucić:)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę Ci tej koszuli! I botek ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. calkiem fajna, ja poluje na taka ale jednolita;)

    OdpowiedzUsuń