sobota, 16 marca 2013

PĘDZLE!

Hej Kochani ;* Dziś przychodzę do Was z moimi nowościami pędzlowymi, Prawdę mówiąc już jakiś czas temu postanowiłam w końcu poszerzyć swoją skromną kolekcję i zamiast inwestować w kosmetyki kolorowe , zainwestowałam w końcu w dobre polskie pędzle, czyli w popularną markę hakuro. Do tej pory miałam już kilka pędzli z tej firmy i byłam na prawdę zadowolona. I tym razem wybór padł na 4 do makijażu twarzy, w niedalekiej przyszłość planuję również zakup kilku do makijażu oka. Chyba nie muszę nikomu mówić ,że włosie jest mięciutkie i można się cały czas z rozkoszą miziać po buzi .... mmm ... mniamusie ;) Tak więc, pierwszym pędzlem na jakim się zdecydowałam jest h24, czyli skośny pędzel który przeznaczony jest do różu jaki i do bronzera,ale oczywiście możecie go używać do czego tylko zapragniecie. Jego koszt to coś ok 25zł. Kolejny na który się pokusiłam to mała kulka h22, którą dużo osób stosuje albo do korektora, albo do rozświetlacza, ja jeszcze nie wiem do czego go przeznaczę ale na pewno nie będzie leżał nie naruszony, i ten również kosztuje w granicach 25zł. Kolejnym pędzlem na który się skusiłam , jest h52, czyli duża zbita kulka która również ma wiele zastosowań, używana jest zarówno do podkładu, i ja właśnie chyba tak najczęściej będę go używała, ale i również do konturowanie twarzy i wydaje mi się że do tego też super się sprawdzi ;) Jego koszt to coś ok 34zł. I ostatnim już pędzlem , jest pędzle języczkowy h18, głównie jest on przeznaczony do podkładu, ale ja będzie go raczej używała do korektora, lub też do bazy. I ten natomiast kosztuje w granicach 18zł. No i to by było na tyle, miałyście jakiś z wyżej przedstawionych pędzli?  Jakie są wasze ogólne odczucia do do marki hakuro? ;) Lubicie równie mocno jak ja? ;>


Całuski, Aleks ;*

7 komentarzy:

  1. Wyglądają na prawdę świetnie! Ja postawiłam na pędzle MAC i także jestem zadowolona. Pokaż nam co wyczarowałaś tymi pędzlami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. h24 mam i uwielbiam, zawsze konturuje nim twarz :) a h52 planuje zakupic, bo z mojego h50s ostatnio zaczely wypadac wlosy...

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądają porządnie. pewnie będą świetnie się sprawować. Czekam na jakiś makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam h50 (kolos) i h50s (zaczął sie sypac). Mam tez ten jezyczkowy (ale nie lubie tego rodzaju pedzli) i kulkę do rozswietlacza (jest ok). Z hakuro mam tez do rozcierania cieni i kresek - bardzo lubie. Ale i tak hakuro u mnie w mniejszości - postawiłam na maestro.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie mam żadnego pędzla tej firmy, mam trzy z ecotools i jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń