sobota, 30 marca 2013

Ulubieńcy marca!


1. Muszę się przyznać że dopiero do niedawna , bo od jakichś 2-3 tygodni podkreślam swoje brwi wcześniej uważałam że jeżeli mam ciemne to ich podkreślanie będzie wyglądało strasznie mroczno i nienaturalnie. I przyznaję się bez bicia że się myliłam i to jak! Teraz co dziennie używam kredki z catrice i jest na prawdę świetna! Naturalna ,nie nachalna taka idealna na co dzień ;)
2.Od dawna szukałam kredki nude która nadawała by się na linię wodną i nie znikała by po 1godzinie. Dużo się na czytałam aż w końcu zdecydowałam się na kredkę z maxfactora jak na razie jestem z niej bardzo zadowolona,precyzyjnie zaaplikowane utrzymuje się ok 4-5 godzin ;)
3.Korekotor z mac'a studnio finish, pisałam o nim wiele razy, mój ulubiony , nie stosowałam jeszcze lepszego korektora , zakryje każdą niechcianą niespodziankę na naszej buzi  i utrzyma się na niej cały dzień, na prawdę mogę polecić każdemu kto nie znalazł jeszcze swojego ulubieńca ;)
4.Kolejny korektor, tym razem bourjois healthy mix , który ostatnio bardzo często używałam pod oczy i muszę powiedzieć że na prawdę sprawdza się bardzo dobrze, może nie jest to mój ukochany mac pro longwear , ale jest na prawdę dobrą i tańszą jego alternatywą.
5.Odzywka do rzęs z eveline, którą ja stosuję jako podkład po tusz. Jest na prawdę świetna, z nią każdy tusz wygląda super, rzęsy są na prawdę długie, sprawia że tusz nie osypuje się , nie kruszy i nie jesteśmy pandami :)
6.Moje trzy ulubione pędzle w tym miesiącu z hakuro, czyli h22 mała kulka idealna do rozświetlacza, h13 ulubieniec do konturowania i h24 świetnie nadaje się do róż. Ostatnimi czasy bardzo polubiłam tą firmę, w najbliższym czasie zaopatrzę się zapewne w jakieś nowe pędzelki od nich ;-)
7.Odżywka bez spłukiwania firmy Marion, genialna jest , świetnie sprawdza się w ciągu dnia gdy włosy zaczynają nam się puszyć ,wystarczy popsikać i są jak świeżo umyte, nie obciąża ich nam a na dodatek pięknie pachną ;) 
8.Emulsja nawilżająco odżywcza z olay, świetny produkt który idealnie sprawdza się pod makijażem, bardzo fajnie nawilża , na pewno jeden z niewielu kremów jaki polubiłam ;)
9.Mój ukochany zapach! Armani Acqua di gio, uwielbiam go , i strasznie ubolewam na tym że do najtańszych nie należy bo ja niestety a może stety uwielbiam przesadzać z perfumami i znikają one u mnie w ekspresowym tempie, uwielbiam je i bardzo często będę do nich wracała ! :)
10.Rozświetlacz z the balm, moje cudeńko którego nieustannie używam, daje piękną nie nachalną poświatę, trzyma się cały dzień i pięknie wtapia się w skórę! :)
11.Mój ukochany róż z bell, pisałam o nim wiele razy i na pewno dobrze już go znacie, strasznie ubolewam nad tym że nie wiem jaki to jest numerek bo kupiłam go w biedronce a już widać denko! 
12.Revlon, chyba nie muszę go nikomu przedstawiać, klasyka gatunku , również wpadłam w jego sidła i na pewno długo będę go używał, jednak że gdy skończy mi się to opakowanie to teraz wypróbuję photoready bo nie powiem że mnie kusi ;)
13.Bronzer hoola , niezaprzeczalny hit , już na zawsze pozostanie w mojej kosmetyczne, najlepszy bronzer jaki kiedykolwiek używałam , idealny kolor, matowy , świetnie się rozciera i można go bardzo fajnie stopniować ;)
14. Puder z sensique, koszt coś ok 5 zł a jest moim bezapelacyjnym hitem co widać po zużyciu, namiętnie go stosuję i na pewno do niego wrócę, moim zdaniem jest o wiele lepszy niż popularny i tak rozsławiany rosmanowski synergen.
15.Ulubione masło do ust z nivea, stosuje je nieustannie od dłuższego czasu , bardzo fajnie nawilża usta i idealnie nadaje się pod różnego rodzaju pomadki i na dodatek ten cudowny zapach.... mmm.. cudo.
16.Mój ulubiony bezbarwny błyszczyk z bell, teraz gdy moje usta są w nie najlepszej kondycji używam tylko go i super się sprawdza, lekko nawilża, fajnie nabłyszcza i niesamowicie pachnie :)
17.Klasyka na wielu blogach, czyli mowa tu o słynnych pomadko-błyszczykach z celii, moim bezkonkurencyjnym hitem jest numer 602 delikaty nude, chociaż inne kolory też bardzo lubię, ale ta zdecydowanie najczęściej gościła na moich ustach :)
18. I ostatni już ulubieniec, po ciężkiej zimie postanowiłam zadbać trochę o paznokcie i odżywka z eveline, paznokcie twarde jak diament skutecznie mi w tym pomagają :) To już moje któreś opakowanie i u mnie te odżywki sprawdzają się wyśmienicie ;)

No kochani i to by było w tym miesiącu na tyle, nie spodziewałam się że aż tyle tego się nazbierało, a Was co w tym miesiącu zachwyciło? ;)


Buziaczki, Aleks :*

7 komentarzy:

  1. aleeee dużo ulubieńców:)

    pozdrawiam.
    www.plastikowa-biedronka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się nad tym masłem do ust, ale widzę, że przypadło ci do gustu, więc może też takie zakupię :)
    Dołączam się do obserwatorów i pozdrawiam :)
    http://shining-manhattan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. korektora nie mialam, ale podklad bourjois healthy mix uwielbiam :) ta emulsja z olay mnie zainteresowala... bardzo lubie puder z sensique, maselko z nivea a podklad z revlonu musze w koncu kupic i wyprobowac!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, to ten nr:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetne kosmetyki , polecasz ten bronzer , wart jest tych 150zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym nie polecała nie znalazł by się w ulubieńcach ;) Jest wart , cudeńko!

      Usuń
  6. oo a ja tez wlasnie zakupilam ten lakier z Evenline i stosuje dopiero 3 dzien! zobaczymy czy mi cos pomoze:)
    Serdecznie zapraszam na mojego bloga. :)
    Flyingsnap.com
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń