sobota, 9 marca 2013

Wiosno przybywaj!

Hej Kochani, dziś przychodzę do Was z outfitem, takim troszkę wpadającym w wiosenne klimaty, bo nie wiem jak Wam ale mi ta różowa marynarka bardzo kojarzy się z ciepłymi wiosennymi dniami...ahhhh... się rozmarzyłam :D Ale niestety szara rzeczywistość jest nieco inna, bo gdy robiłam te zdjęcia , to kurtkę ściągnęłam tylko na jakieś 3minuty a później przez dwadzieścia dochodziłam do siebie bo odmroziłam sobie wszystkie kończyny...dosłownie! :D Dlatego też jest tak malutko zdjęć, bo na prawdę nie było z czego wybierać,ale mam nadzieję że to zrozumiecie ;) I zapomniała bym o najważniejszym, teraz tutaj publicznie obiecuję że postaram się na prawdę postaram(!) się dodawać częściej jakieś outfity bo o ile mi wiadomo to je lubicie, no chyba że się mylę, to mnie poprawcie ;-)



marynarka - zara  / top - h&m / spodnie - zara / torba - zara / buty - stradivarius / naszyjnik - kappahl / zegarek - casio / bransoletki - lilou

Całuski, Aleks :*

15 komentarzy:

  1. Świetny akcent w postaci różowej marynarki! :)
    Uwielbiam tę torbę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aleksiu :) cudownie jak zwykle, elegancik :D <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fuksja będzie mega modna na wiosnę- a ja jestem na etapie szukania podobnej marynarki!!! Cały zestaw super- bardzo podoba mi się Twoja torebeczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. czerń z różem - piękne połączenie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny kontrast :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi sie fakt, ze sie otwarcie przyznajesz, iz kurtke zdjelas tylko do zdjec. Wiele osob twierdzi, ze zdjecia przy tmep minusowej albo ok. 0 stopni bez kurtki czy plaszcza to luzik,a le jakos nie che mi sie wierzyc, bo ilez moze byc morsow w modowej blogosferze ;)

    Mi rowniez Twoja marynaarka kojarzy sie z wiosna i szczerze przyznam, ze tesknie za nia okropnie. Ale zimno, wiatr i tmep w okolicy zera nie zachecaja do niczego. Coz... bedziemy musialy jeszcze troche poczekac.

    Pozdrawiam cieplo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeeezu ta torebka mnie prześladuje <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa stylizacja :) torebkę kocham!

    OdpowiedzUsuń
  9. odchudzasz się?

    OdpowiedzUsuń