wtorek, 9 kwietnia 2013

Biedronkowe zdobycze!

Hej Kochane, dzisiaj przychodzę do Was z moimi ostatnimi łupami z biedronki, jak zapewne wszystkie z Was wiedzą w biedronce aktualnie obowiązuje nowa kosmetyczna gazetka, i ja oczywiście musiałam skusić się na kilka rzeczy. Pierwszą rzeczą której od razu szukałam są płatki kosmetyczne,  wzięłam dwa opakowania, ale jak będą jeszcze jak pojawię się kolejny raz w biedronce to pewnie jeszcze jakieś dokupię, koszt takiej jednej paczki to bodajże 5,55, czyli mega się opłaca bo mamy tam aż 360sztuk. Kolejną rzeczą jest żel pod prysznic, kupiłam w sumie bo musiałam , zapach bardzo przyjemny , chyba najlepszy z tych wszystkich, nie jest jakiś chemiczny, a to ważne. Koszt takiego żelu to 4,99. Następny produkt jaki wylądował u mnie w koszyku to serum przeciw rozstępom z eveline, nie oszukujmy się produkt za 11,99 nie zdziała nie wiadomo jakiego cuda, ale już niedługo rozpoczyna się sezon letni więc trzeba sobie co nie co 'ujędrnić' xD. I ostatnią już rzeczą na którą się zdecydowałam są chusteczki do higieny intymniej, nic nadzwyczajnego mam nadzieję że się sprawdzą, kosztowały bodajże 3,69. I u mnie to by było na tyle, jakoś nic więcej mnie chwyciło za serce.


A Wy co kupiłyście? ;)

Buziaczki, Aleks :*

7 komentarzy:

  1. chcialam waciki, ale niestety w mojej biedronce nie bylo ;/ jutro zajrze do innej jeszcze, a jak narazie skusilam sie na peeling z BeBeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam uwielbiam kupować sól do kąpieli :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co jak co, ale muszę przyznać, że jednak kosmetykom Eveline trzeba zwracać honor - sama mam serum z tej serii i jest świetne i na celluit i na spalanie tłuszczyku podczas aktywności fizycznych:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kosmetyki z Eveline, miałam kiedyś zielony balsam antycellulitowy czy ujędrniający i był GENIALNY! W biedronce jest tylko ten przeciw rozstępom, czy inne też są?

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo ja zrobiłam zakupy/zapasy na kilka miesięcy w Biedronce :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog! obserwacja za obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń