sobota, 13 kwietnia 2013

Nowa miłość, idealna na wiosnę!

Hej Kochani :* Troszkę mnie nie było, ale wybaczcie mam strasznie mało czasu na jakiekolwiek przyjemności, niestety nieustannie zbliżający się koniec szkoły i matury nie dają mi o tym , ani na chwileczkę zapomnieć,no ale dobra, dzisiaj nie o tym, przechodzimy do czegoś o wiele bardziej przyjemnego. Jakiś czas temu pytałam Was o torebkę, na prawdę długo się zastanawiałam , szukałam czegoś przede wszystkim jasnego, dużego i nadającego się na co dzień. Znalazłam dwie torebki w zarze, które no powiedźmy że odpowiadały moim wymaganiom, zdania były podzielone, jedni woleli tą inni tą drugą. I gdy poszłam do zary to od razu byłam pewna z którą wyjdę, powiem Wam że ta czarno beżowa tak fajnie wyglądała tylko na zdjęciach, na żywo... hmm no nie bardzo, może gdyby była tańsza, ale nie za 199zł. Natomiast ta zauroczyła mnie całkowicie! Piękny kolorek, porządnie wykonana, jednym słowem czyli kolejny shopper trafił do kolekcji, uwielbiam torebki tego typu, uważam że są one o wiele bardziej wygodne i przede wszystkim bardziej elegancki niż te niekształtne worki ;)


ZARA , 199 zł.

A Wam jak się podoba? Już niedługo na pewno zobaczycie ją w jakimś stroju :)

Buziaki , Aleks :*

12 komentarzy:

  1. Prosta, klasyczna, uniwersalna- na pewno wpisałabym ja na listę pod tytułem "chcę to" :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna, jak dla mnie zaraz jest za droga:( dzisiaj kupilam torebke w Mohito na promocji za 112zl:) Tez jest bezowa ale ma cwieki. Powinnam kiedys tez wstawic zdjecie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo! :)
    ale jednak troszke duzo..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile masz w sumie torebek? Moze jakas kolekcja lub cos w tym stylu ?

    OdpowiedzUsuń
  5. piekna jest :) sama uwielbiam torby w stylu shopper :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaa kupiłaś to cudo! też mam w planach jej kupno :) a o której czarno-beżowej mówisz? :)

    OdpowiedzUsuń