wtorek, 2 kwietnia 2013

Pierwsze wiosenne zakupy!

Hej Kochani, jak tam poświąteczne lenistwo? Mam nadzieję że jedzenie poszło w cycki i nie potrzebny będzie nie potrzebny wysiłek fizyczny, no dobra,ale nie po to przychodzę do Was dzisiaj ażeby gadać o jedzeniu. Ostatnio wolny dzień postanowiłam wykorzystać na drobne zakupy, powoli zaopatruje swoją szafę w wiosenne już rzeczy, i oczywiście jak to zawsze bywa stawiam na rzeczy basicowe żeby świetnie sprawdziły się nie tylko w nadchodzącym sezonie. Dziś postawiłam na okrycia wierzchnie, a konkretniej na dwie marynarki. Pierwsza, zwykła, klasyczna biała marynarka, takiej od dawna brakowało w mojej szafie, mierzyłam wiele ale zawsze coś mi nie pasowało, a to za krótka, a to za długa i tak w kółko. Ta jest idealna, natrafiłam na nią w reservedzie, i była przeceniona ze 179 na 149. Druga natomiast to czerwono malinowa marynarka ze stradivariusa, i ta kosztowała już tylko 89zł. Od dawna szukałam właśnie takiego kolorku i w końcu trafiłam i to w sklepie do którego w miarę rzadko chodzę , ale jak widać do tej pory robiłam błąd i od teraz to się zmieni ;) 


Kochani potrzebuję od Was jeszcze rady, mianowicie kręciłam się dzisiaj jeszcze w poszukiwaniu jakiejś nowej torby na wiosnę i jak zawsze poszłam do zary, on nigdy mnie nie zawiedzie i natrafiłam na dwie, i teraz mam dylemat, nie mogę zdecydować, co myślicie? Pierwsza, czy druga? :>




Całuski, Aleks :*

10 komentarzy:

  1. Pierwsza, zdecydowanie :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza! Na zdjęciach obie wyglądają fajnie, jednak na żywo ta druga straaasznie wielka, chyba że potrzebujesz właśnie takiej.

    -Doris

    OdpowiedzUsuń
  3. ta pierwsza jest świetna!!! a żakieciki cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. w jakiej są cenie? nie widziałam ich na żywo, także nie wiem jak wyglądają naprawdę, ale obie mi się podobają. ja aktualnie poszukuję jakiejś jasnej/beżowej na wiosnę/lato, także wybrałabym tą drugą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie po 199zł i chyba jednak też skuszę się na tą drugą :)

      Usuń
  5. druga :) ile marynarek liczy juz Twoja szafa?? :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ladne marynarki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. No tylko gdzie ta wiosna ;) Ja właśnie kupiłam dwie sukienki weselne bo moja siostra się hajta pod koniec kwietnia i mam nadzieje, że podoba pozwoli mi je założyć...
    Marynarki świetne!

    OdpowiedzUsuń