sobota, 27 kwietnia 2013

Sobotnie zakupy za niewielkie pieniądze.

Hej Kochani :*  Jak tam mija Wam majówka? Mamy tutaj już kogoś kto również tak jak rozpoczął już okres wakacyjny? Niestety pogoda w ogóle tego nie zwiastuje ;) No ale co zrobić na pewno będzie już co raz lepiej ;) Ja żeby jakoś pożytecznie je rozpocząć postanowiłam wybrać się na niewielkie zakupy, a że mamy koniec miesiąca to moje konto wygląda jak wygląda ;) Ale nie ma co się użalać , wydaje mi się że udało mi się kupić na prawdę kilka fajnych rzeczy i to za małe pieniądze. W reservedzie skusiłam się na cudną bluzkę z baskinką, ( chyba mam słabość do nich ) , jest na prawdę świetna i za nią dałam 49zł. Później poszłam do peppco i tam moje serce zabiło mocniej, znalazłam tyyyle świetnych rzeczy, no ale niestety wszystkiego nie mogłam kupić, zdecydowałam się w końcu na tuniko sukienkę, o genialnych wzorach, jest na prawdę świetna i już nie mogę się doczekać kiedy Wam się w niej pokaże, jej koszt to 29,90. Następną rzeczą jest pikowana kurtka, nie ukrywam że szukałam takiej już od dawna , i nawet rozglądałam się już za podobnymi w sieciówkach , w zarze ich ceny wahały się w granicach od 299 do 369 , a ja kupiłam prawie taką samą za 29 zł, więc na prawdę super okazja ;) Następną rzeczą która skusiła mnie przede wszystkim niską ceną jest asymetryczna spódnica , kosztowała tylko i wyłącznie 14,90 , więc żal było jej nie kupić ;) Ostatnią już rzeczą na jaką skusiłam się w peppco są brązowe sandałki, które świetnie będą nawet z tą tuniką ;) Kolejne dwie pary butów to baleriny, czyli mój ukochany rodzaj obuwia, pierwsze są no name i za nie dałam 29,90 , natomiast te drugie zakupiłam w zarze i ich cena to 49,90. I ostatnią już nową rzeczą , z której chyba najbardziej się cieszę  jest przecudny kapelusz z h&m <3 nie--="">

bluzka z baskiną - reserved % / tunika , kurtka,spódnica , brązowe sandały - peppco /  
baleriny - no name, zara / kapelusz - h&m %

buziaki, Aleks ;*

14 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy udało ci się upolować ;D

    Zapraszam serdecznie do mnie na relacje z Fashion Week Poland ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne rzeczy :) I to za tak przyjemne ceny :P Najbardziej urzekła mnie spódnica :)
    photoee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. tylko pozazdrościć udanych zakupów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. W PEPCO SĄ RZECZY Z ATMOSPHERE?!?!?!?!?!?!?!?! 0o :D
    hehe kochana ja też :( ale damy rade, zaczelam sie stresować ale to Tylko przez tą matmę. wiele potrafię ale są rzeczy z którymi kuleję i po majówce idę na krótkie korki.

    OdpowiedzUsuń
  5. ile dałaś za spódniczkę ? jest cudowna ! *o*

    OdpowiedzUsuń