środa, 22 maja 2013

Co się działo u mnie w maju?!

Hej Kochani :* Nie ukrywam że ostatnimi czasy baaardzo , a to bardzo Was zaniedbałam, nie pojawiałam się tutaj , bo na prawdę nie miałam czasu, ostatnie dwa tygodnie krążyły wokół matur, ale na szczęście od dzisiaj mam w końcu wakacje! Przez ten miesiąc o wiele częściej pojawiałam się na INSTAGRAMIE, na którego Was bardzo serdecznie zapraszam, dziś w skrócie postaram się przedstawić co wydarzyło się u mnie w maju ;)

Wszytsko kręciło się głownie wokół nauki , nauki i nauki ;(


Był również czas na niewielkie przyjemności ;)


... i na małe zakupy :)


Nie obyło się oczywiście bez outfitów ( czyli głównie samojebek w lustrze :D )


i trzeba było jakoś wyglądać ... 



To oczywiście tylko nie wielka część tego co się u mnie działo, resztę możecie oczywiście zobaczyć na INSTAGRAMIE, na który Was bardzo serdecznie zapraszam....a jeżeli Wy macie instagrama to piszcie w komentarzach ja z chęcią go odwiedzę :) 


Całuski, Aleks :*

4 komentarze:

  1. matura to zło, ja muszę poczekać do piątku ma wakacje. uwielbiam bronzer hoola;)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że zdawałaś dużo przedmiotów, na jakie studia będziesz składać papiery?

    OdpowiedzUsuń
  3. mów szybciutko skąd sukienka i bluzka w grochy? :)

    OdpowiedzUsuń