piątek, 3 maja 2013

Ulubieńcy kwietnia!



1. Krem ziaja nawilżający matujący, idealnie sprawdza się pod makijaż. Buzia jest ładna , zmatowiona i się nie świecie, natomiast właściwości nawilżające pozostawiają ją delikatnie nawilżoną, i co najważniejsze nie roluje się! Czyli jednym zdaniem, świetny produkt za niewielkie pieniądze :),
2. Kredka do brwi z catrice , ja posiadam odcień 030, i jest to najciemniejszy kolor, który w gruncie rzeczy jest bardzo naturalny. Kiedyś powiem szczerze bylam przekonana że nie potrzebuję takiego wynalazku bo moje brwi są na prawdę ciemne. Ale gdy tylko ja kupiłam od razu przekonałam się w jakim błędzie byłam, kredka daje mega naturalny efekt przez co brwi są ładnie wypełnione!
3.Bronzer hoola z Benefitu, no co tutaj dużo pisać, produkt idealny! Nie pierwszy raz w moich ulubieńcach i na pewno nie ostatni, jest to na prawdę produkt wart swojej ceny. Piękny kolor, matowy, nie pomarańczowy,IDEAŁ!
4.Róż z elfa, w odcieni candid coral, jest to bardzo delikatny różowo- koralowy odzień z drobinkami, używam go i rozświetlacz nie jest mi już potrzebny, kiedyś bardzo lubiłam ten produkt ale przyznam że zapomniałam o nim, teraz na ten okres wiosenno-letni jest idealny! :)
5.Aktualnie moje trio tuszowe, zawsze używam kilka tuszy na raz, bo po prostu nie lubię takiego lekkiego efektu, i ostatnimi czasy upodobałam sobie ; lovely, curling pump tusz pogrubiający i unoszący rzęsy, używam go jako ostatni i jest on moją taką kropką nad i. Kolejnym tuszem który jest taką jakby całą podstawą makijażu rzęs jest tusz z essence , get big lashes, daje on efekt mega pogrubionych rzęs! I ostatnim już tuszem jaki używam jest tusz z maxfactora false lash effect , używam go jako drugiego i jest on idealny do pozbycia się gródek po pierwszy jeżeli takie powstaną i również świetnie nadaje się do wydłużania rzęs!
6.Ostatnimi czasy podkładem który skradł moje serce jest słynny affiniton z maybelline. Powiem szczerze że gdy go kupiłam to na początku nie przepadaliśmy za sobą, ale teraz od kiedy znalazłam na niego sposób jest po prostu niesamowity, na pewno jeszcze nie raz zagości u mnie zagości ;)
7.W komplecie do podkładu używam również pudru z maybelline affiniton, bardzo fajnie razem się zgrywają i tworzą świetny duet :)
8.Korektor z maca, można już powiedzieć że jest to ulubieniec mojego życia :) Korektor idealny, który jest mistrzem do kamuflowania niedoskonałości :)
9.Moim ulubieńcem pod oczy ostatnimi czasy jest słynny bourjois z healthy mix , bardzo fajnie kryje niechciane cienie, ładnie rozświetla, nie jest za ciężki... czego chcieć więcej ;)?
10. Słynna odżywka do paznokci z eveline, ja za każdym razem kupuję inną i mam wrażenie że wszystkie działają tak samo, no ale mniejsza o to, jestem im niezmiernie wdzięczna za to co robią z moimi paznokciami ;)
11. W tym miesiącu na moich ustach najczęściej gościła zdecydowanie pomadka z revlonu , matowa pomadka w kolorze 002. Cudowny chłodny róż, uwielbiamte pomadki.
12. I jak zawsze nie mogło zabraknąć masełka do ciała z nivea, przyznam się bez bicia że nie stosuje go regularnie bo najzwyczajniej w świecie zapominam,ale gdy sobie o nim przypomnę go smaruj usta non stop! 

A Wy co w tym miesiącu polubiłyście?

Pozdrawiam, Aleks :*


12 komentarzy:

  1. ta odżywka do paznokci jest rewelacyjna! muszę wypróbować ten brązer z benefitu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam sie z nr 12, zapraszam do mnie na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba wreszcie się skuszę na Healthy Mix :) Ciekawi ulubieńcy, na pewno przemyślę zakup któregoś z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kosmetyki


    Odwdzięcz się na:
    http://exclaimhere.blogspot.com/
    byłoby miło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba sprawię sobie niektóre z tych kosmetyków ;)

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tę odżywkę, a o podkładzie wiele słyszałam, wypróbuję po skończeniu mojego ukochanego Revlona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lip butter jest super bo pomadki do ust kończą się w dwa tygodnie! ;)
    pozdrawiam www.look-calm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez uwielbiam Affinitone;) i musze chyba kupic ten krem z Ziaji..

    OdpowiedzUsuń
  9. maxFactor i odzywka z eveline to jest co mialam z Twoich ulubiencow, z checia siegne po podklad;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podkładm mam i lubię :) Puder też dobrze wspominam.

    OdpowiedzUsuń