środa, 1 maja 2013

Wiosna w czerni.

Hej Kochane, jak tam majówka? : ) U mnie szkoda gadać, no ale co poradzić jak za kilka dnia matura... takie życie ;) Niestety pogoda też nas nie rozpieszcza i nie przypomina wcale tej iście majowej.Dlatego też dzisiaj prosty strój ze spaceru, wszystko czarne, czyli tak jak lubię najbardziej :) Niestety nie wiem czemu,ale nie mam ochoty jeszcze na jakieś szalone kolory , jednak wolę wybrać coś prostszego , wygodniejszego i jak widać w bardziej stonowanej kolorystyce. Ale mam nadzieję że gdy tylko pogoda się polepszy to i ja zacznę chociaż w pewnym stopniu 'eksperymentować' z kolorami ;)



koszula - h&m / kurtka - reserved / spodnie - zara / torba - new look / buty - no name / 
okulary - primark.

Całusy, Aleks :*

14 komentarzy:

  1. Buty to ty masz fajne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie niestety postanowienia, że czarnych ciuchów na danych zakupach i tak lądują w koszu, bo coś muszę kupić w tym kolorze:P
    U ciebie zawsze zwracam uwagę na buty i torebkę, zawsze zadowolę oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyszłaś na pierwszym zdjęciu :)
    Zestaw bardzo ładny, uwielbiam czerń, ale mam białego puchatego kota, więc mam bardzo mało ubrań w tych kolorze - kicia też ma słabość do czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę torebki i kurteczki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co masz na ustach? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny zestaw :) Wyglądasz prześlicznie :) Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam zestawy total black : )

    OdpowiedzUsuń
  8. great shoes and glasses!!

    xx, Sabinna and David
    Broken Cookies

    OdpowiedzUsuń