środa, 26 czerwca 2013

Czerwcowy haul zakupowy!

Hej Kochani :* Jako że koniec miesiąca zbliża się nieubłaganie, nadszedł czas na haul. Szczerze mówiąc dużo nie kupiłam, może to dlatego że wyprzedaże dopiero się zaczynają i ja miałam jak na razie tylko jedno podejście :) Jak można się domyślić w mojej szafie dominują przede wszytskim koszule, dlatego też dziś również będzie ich najwięcej i może od nich właśnie zacznę :)


c&a / reserved

Pierwszą rzeczą jest koszula, chyba mój pierwszy tegoroczny łup z wyprzedaży, prosta czarna, czyli taka jakie lubię najbardziej, ceny przed % nie pamiętam już dokładnie ale to chyba coś w granicach 50-60zł, a teraz dałam za nią 25zł. Kolejna to cudowna prosta bluzka z uroczymi łańcuchami, gdy tylko ją zobaczyłam to wiedziałam że muszę ją kupić, cena przed % to 69 albo 79 więc na prawdę sporo, ja dałam za nią 49zł , nie mało ale zawsze lepiej niż pierwotnie :)


reserved/reserved

Kolejne dwie rzeczy również pochodzą z reserved'u , nie wiem czemu , ale ostatnimi czasy bardzo upodobałam sobie ten sklep, pierwszą rzeczą jest zwykły tiszert z koralikami na ramionach, wybrałam kolor khaki jako że o dziwno nie mam w szafie chyba nic w tym kolore, pierwotna cena to 49, a ja zapłaciłam 29. Kolejna rzecz, to biała klasyczna bluzka, moim zdaniem takich nigdy nie jest za wiele w szafie , ta była przeceniona akurat z 79 na 39.


h&m / h&m 

Kolejne dwie koszule :D ( wiem mania koszulowa ) pochodzą z h&m, pierwsza to zwykła czarna xD Czyli taki mój standard , ze złotymi elementami, była jeszcze taka biała i gdyby było mniejsza to na pewno też bym ją kupiła! Ta jak widać kosztowała 40zł i była przeceniona z 79. Kolejna nie pochodzi z wyprzedaży, ale cena czyli 59,90 jest jak najbardziej ceną przystępną, Bardzo mi się podoba , nie wiem ale chyba popadłam w jakiś "paskowy" fetysz, wszystko co widzę w pasy muszę nie tyle co kupić , ale na pewno po dotykać :D


New yorker

Kobaltowa kurtka z new yorkera, w zasadzie nie wiem sama jaki to jest materiał niby zamsz niby nie xD  no ale to mało ważne , ważne jest to że kupiłam ją za 39zł, a jej pierwotna cena to.. 199 ;O Chyba jakiś joke, na prawdę w życiu bym za nią tyle nie dała, ale za niecałe cztery dyszki kupiłam nawet tylko ze względu na ciekawy kolor :) 


no name / no name / zara / no name 

I kolej na buty ! Pierwsze z nich to takie ala lordsy, które kupiłam w realu za 29zł, kolejne również są z reala i te akurat kosztowały 15zł. Czarne rzymianki z ćwiekami marzyły mi się od dawna, i te napotkałam w zarze na wyprzedaży, kupione za 129 z 199. Cudowne są! I na sam koniec wiązane sandałki z eklerka ( nie mam pojęcia jak to się pisze ) za bagatela 9zł ! :)


reserved sh / mohito sh

Jako że torebek nigdy nie za wiele , to wybrałam się ostatnio znowu do mojego ukochanego lumpka i dwie kolejne wpadły do mojej kolekcji, pierwsza z nich, wielka , pojemna torba z reserved'u , od dawna szukałam takiej prostej na ramie, a tu proszę znalazłam idealną i to na dodatek za coś ok 16zł.
Mała natomiast pochodzi z mohito i również została kupiona w sh, i za ta dałam coś ok 13-14zł, z oby dwóch bardzo się cieszę, bo jak wiadomo rzeczy kupione w sh, cieszą podwójnie :)

house /  house / new yorker / new yorker / mohito

I na koniec troszkę biżuterii , nie ma tego za dużo, ale zawsze coś, dwie pierwsze rzeczy czyli wisiorek z trójkątami i złota bransoletka pochodzą z housa, kupione dosłownie za grosze, bo była jakaś promocja że kupując jedną rzecz drugą dostajemy za 1gr, czy w sumie za obie rzeczy  nie wyniosło mnie  więcej niz 10zł. Kolejne dwa naszyjniki pochodzą z ny, pierwszy z nich ten ala złoty kosztowała 9zł, a ta czarna kolia z ćwiekami 3 :) I na sam koniec gruby złoty łańcuch, który już od dawna mi się marzył, wiem że są takie bodajże w h&m, ale tam kosztują 39 albo 49 zł, więc troszkę dużo, ja kupiłam swoją w mohito za 9zł! :)

No kochani i to by było na tyle , a co Wy kupiliście ostatnio? Skorzystałyście już z wyprzedaży, czy może czekacie aż będą one bardziej " ciekawsze " ?

Całuski,Aleks :*

11 komentarzy:

  1. kremowa bluzeczka z łańcuszkami genialna!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zakupy, sama bym do szafy przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę perełki i czekam na zestawy ;))!

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa piękne nowości! Zwłaszcza buty, torebki, ramoneska i koszula w paski ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedy kupiłaś te sandałki w eklerku?
    wszystkie łupy fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ze dwa tygodnie temu, ale jeszcze kilka dni temu je u siebie widziałam :)

      Usuń
  6. fajne nowości, ja w niedzielę wybieram sie na przeceny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo udane zakupy! Super!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja również bardzo lubię koszule, a dodatkowo Twoje bardzo mi się podobają! no i ta biżuteria, na pewno będzie z nimi doskonale wyglądać. ;)

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie, ponieważ na moim blogu jest rabat -5% do wykorzystania w sklepie Preska na hasło "whynot-now", polecam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarna koszula z pierwszego zdjęcia genialna. Ja niestety mam problem ze znalezieniem koszuli dla siebie, bo zawsze zapinam się do wysokości cycków i potem już dalej nie da rady, a jak większy rozmiar wezmę to wtedy mi w okolicach brzucha wygląda jakbym worek na ziemniaki założyła :O

    OdpowiedzUsuń
  10. koszule są genialne. Szczególnie ta biało czarna :)

    OdpowiedzUsuń