sobota, 29 czerwca 2013

JESTEM W NIEBIE! Czyli cudeńko z Benefitu.


Hej Kochani ;* Jak tam wakacje? W końcu można zacząć je bezstresowo, wyniki matur odebrane! Mam nadzieję u Was również wszystko poszło po waszej myśli, no nic teraz czekamy jeszcze tylko na rekrutacje na studia ;) Ale dobra przecież dzisiaj nie o tym, dziś przychodzę do Was z mają taką jakby nagrodą jaką sobie sama kupiłam po tym jak odebrałam wyniki matur ;) Mowa tutaj o słynnym różu z benefitu - HERVANA. Od razu na wstępie powiem że nie jest to żadna recenzja, po prostu moje pierwsze wrażenie.



Róż standardowo zamknięty jest w urocze papierowe pudełeczko, z zacną grafiką na zewnątrz , w opakowaniu znajduje się 8g produkt , czyli na prawdę sporo.W środku znajdziemy paletę czterech kolorów, od bardzo bardzo jasnego pudrowego różu, przez brzoskwinkę, róż aż do ciemnego różu. Pomieszana wszystkie razem dają piękny różowy rumieniec na naszym policzku, który nie jest nachalny, wręcz przeciwnie, jest ro róż nadający się zarówno na co dzień jak i na większe wyjścia, jako że można go bardzo łatwo stopniować tym samym nie robiąc sobie krzywdy nie estetyczną plamą.  Pozostawia on satynowe wykończenie, a drobinki które minimalnie widać w opakowaniu,n a policzku są całkowicie nie widoczne :) Na twarzy spisuje się świetnie, ja właśnie patrzę w lustro i od nałożenia minęło jakieś 9godzin, a on dalej widniej na moim policzku i szczerze to powiem że jest on chyba nie naruszony :)


Na buzi mam :
podkład - maybelline affiniton
puder - vichy dermablend 
róż- hervana benefit

Jedyny minus jaki w tym wszystkim widzę to cena, bo normalnie możecie kupić go w sephorze za 145 zł, ja załapałam się akurat na -20% i zapłaciłam za niego 116 , więc zawsze troszkę taniej :) Podsumowując całość , mogę bez wahania stwierdzić że uwielbiam te benefitowskie cudeńka i na pewno moje kolekcja będzie się powiększała :) 

Miałyście? Co sądzicie?

Buziaczki, Aleks :*





10 komentarzy:

  1. nie miałam ale podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog, a post bardzo pomysłowy :)
    Może obserwacja? :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ale mi się podoba jego delikatność! Ja ostatnio mam problem z różami, wszystkie są u mnie bardzo ciemne ;\ zawsze na lato moja twarz robi się blada ;<

    OdpowiedzUsuń
  4. Róż prezentuję się jak naturalny , chyba muszę w niego zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywiście piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta farbka do brwi jest genialna, polecam ją z czystym sercem. Zdecydowanie jest warta swojej ceny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie genialny. No i masz rację cena trochę odstrasza ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny roz, piękne kolory ; )

    OdpowiedzUsuń