poniedziałek, 10 czerwca 2013

KOCHAM LUMPEKSY!



Hej Kochani! :* Przepraszam! Wiem znowu zaginęłam na jakiś czas, a obiecałam że gdy tylko zaczną się wakacje to będę pojawiała się tutaj regularnie , ale wiecie jak to jest, tak na prawdę w wakacje ma się mniej czasu niż w ciągu roku, bo obijanie się przez cały dzień kumuluje wielkiego lenia na następny i tak w kółka xD No ale dobra mniejsza o to, dziś przychodzę prawdę mówiąc z nieplanowanym wpisem. Byłam w okolicach jednego z moich ulubionych lumpeksów to postanowiłam wejść, i od razu przepadłam. Chyba pierwszy raz w życiu tak baaardzo jestem zadowolona ze swoich łowów z ciucholandu, dlatego też musiałam się z Wami podzielić tą radością jaka mnie nawiedziła!!! Pierwszą cudowną rzeczą są buty , koturny , prześliczne koturny z mohito , są praktycznie nowe , o ile nie całkowicie nowe. Kosztowały mnie coś ok 17-18 zł! :O no po prostu nie mogłam ich nie kupić i to jeszcze jedna jedyna para i na dodatek w moim rozmiarze. Kolejna rzecz to srebrna kopertówka, jest cudna kosztowała mnie jedynie 7 zł a już od dłuższego czasu takiej szukałam, no ale za taką cenę to żal było nie kupić! A w mohito aktualnie taką znajdziecie za....uwaga.... 119 zł :O, więc chyba niezły deal zrobiłam :) I ostatnią już rzeczą z której chyba najbardziej się cieszę jest torba, czarna, piękna , pojemna torba, która w 100% wpada w moje gusta  i uwaga kosztowała jedynie 20 zł! I tak o to prezentują się moje dzisiejsze zakupy , jestem z nich strasznie zadowolona i bardzo się cieszę :)

A Wy co ostatnio kupiłyście w lumpeksie?:>
Chciałabym Was również zaprosić na mojego instagrama, na którym jestem co dziennie ;)

Buziaki, Aleks :*

8 komentarzy:

  1. Takie cuda w ciucholandzie ? Zazdroszczę, nawet bardzo, ja nie mam ani daru, ani cierpliwości do tych sklepów -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę bucików ! prawdziwa zdobycz z sh :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz słyszę, żeby taka firma była spotykana w sh :) ale łupów zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  4. co to za lumpeks?

    OdpowiedzUsuń