poniedziałek, 29 lipca 2013

HAUL LIPCOWY!

Hej Kochani :* Jak tam mijają wakacje? U mnie pogoda jest przecudowna, istny skwar :D Więc jeżeli któraś z Was wybiera się w najbliższym czasie nad morze to na pewno będziecie zadowolone. I nie wiem czy już wspominałam, ale oficjalnie mogę się nazwać studentką :D Dlatego też chciałabym spytać, czy może któraś z Was również w tym roku wybiera się na studia do Warszawy i tak samo jak ja bezowocnie poszukuje mieszkania/pokoju ;) Wydaje mi się, że razem szukałaby się lepiej ;) Dobra koniec już tych ogłoszeń czas przejść do haul'u :D Wiem, wiem pomyślicie znowu ten haul, ale ja powiem szczerze, że właśnie dwa razy w roku, czyli na wyprzedażach, poczyniam takie większe zakupy :) Dlatego też, postanowiłam ,że w końcu przyszedł czas, aby Wam to wszystko pokazać, bo w najbliższym czasie nie wybieram się raczej już na żadne zakupy :)


Zacznę od bluzek, bo jest ich chyba najmniej, pierwsza prosta czarna koszulka z uroczym kołnierzykiem, pochodzi z new yorkera i powiem Wam szczerze, że jak zawsze ten sklep kojarzył mi się raczej z rzeczami troszkę tandetnymi, tak w tym roku przeżyłam jakiś szok, znalazłam tam na prawdę wiele fajnych rzeczy,  oczywiście skusiłam się tylko na kilka, ale na prawdo warto tam zajrzeć, i dałam za nią  19,95 , a była przeceniona albo z 29 albo z 39, już dokładnie nie pamiętam :) Drugą bluzką o podobnym kroju pochodzi z h&m i kosztowała 20zł, prosta, nic nadzwyczajnego idealna na letnie upały , nadaje się zarówno do szortów jak i legginsów :) 


Kolejna już koszulka, z kultowym nadrukiem pochodzi z jakiegoś nadmorskiego straganu i kosztowała mnie 15zł, początkowo chciałam ją troszkę przerobić , ale po chwili namysłu postanowiłam , że zostawię ją w takim stanie jaki jest, najwyżej przy okazji kupię jeszcze jedną i wtedy przerobię ;) Następny tiszert jest z zary i jak na razie jest on moim ulubieńcem, czaję się jeszcze na podobny biały, ale poczekam , aż jeszcze troszkę zostaną przecenione ;) Bo teraz dałam za niego 59 zł :)

Do kolekcji przybyły mi również trzy marynarki :D Wiem , wiem miałam ich już nie kupować, no ale nie mogłam się powstrzymać. Wszystkie trzy pochodzą z zary, bo marynarki stamtąd uwielbiam najbardziej , jednak że podczas sezonu ich ceny wahają się w granicach od 200 do 400zł, więc to jednak nie jestem mało :D A teraz na %% każdą z nich kupiłam po 129 zł ;) , więc jak dla mnie całkiem ok :) 


Kolejną rzeczą, jest taka jak by parka, jak by koszula sama w sumie nie wiem, idealna do najprostszej bokserki, od razu ożywia strój i idealnie sprawdza się na chłodniejsze wieczory , w dodatku urzekły mnie te wzroki przy na ramionach , i teraz powiem Wam szczerze, że dokładnie nie pamiętam ile za nią dałam , ale albo 59zł albo 79zł ;) Skórzaną kamizelkę chciałam już mieć baardzo dawno, kiedyś były w h&m, ale 150zł to jednak nie miało, w szczególności , że ja początkowo nie wiedziałam czy będą ją tak często nosiła. Tą zakupiłam w new yorkerze, który po raz kolejnyp ozytywnie mnie zaskoczył, zaa... uwaga.. 39zł! :D Byłam w mega szok i bardzo pozytywnie zaskoczona :D


Następną rzeczą jest sukienka maxi, czego na zdjęciu do końca nie widać, pochodzi z h&m i kosztowała jedynie 20zł, kiedyś widziałam również takie szare i bardzo mi się podobała, jednak na % zostały już same khaki, po czasie stwierdziłam, że ten kolor też może być ok zarówno na lato, jak i na wczesna jesień :) Basicowa spódniczka z h&m to chyba jedyna rzecz, którą kupiłam po normalnej cenie, mam taką w paski i bardzo ją lubię, czarną kupowałam już od jakiegoś roku xD i zawsze , albo zapomniałam ,albo nie było i tak w kółko , aż w końcu ostatnio się zaparłam i poszłam tylko po nią :D Kosztuje 19,90 i ja osobiście polecam Wam te z działu divided bo są moim zdaniem o niebo bardziej komfortowe i fajniej leżą niż te z działu basic ;)


Czas na dodatki,powiem szczerze że do tej pory nie miałam pojęcia,że w tym miesiącu przybyło mi aż 5 chust :O chociaż swoją drogą, wielkimi krokami zbliża się jesień, a nie ma chyba nic przytulniejszego niż opatulić się taką ciepłą chustą w ponury dzień ;) Pierwsze dwie z lewej pochodzą z New yorkera, pierwsza kosztowała 9,90zł, druga jest to komin i kosztował on porywające 3,90 :D Środkowa chusta w kratę to prezent , więc nie mam pojęcia skąd pochodzi, ani ile kosztowała :) Natomiast dwie ostatnie to wyrób h&mowski i każda z nich była przeceniona z 49,90 na 10 zł ;) więc na prawdę wielka okazja :D 


Jak to bywa na % ceny biżuteria zawsze są bardzo niskie, więc i wtedy kupujemy jej najwięcej, mnie w tym roku zauroczył reserved, podobało mi się chyba wszystko! I chyba po kilka rzeczy jeszcze wrócę xD , no ale mniejsza :D Jak widać postawiłam głównie na wisiorki, głównie takie delikatne, bo tych brakowało u mniej najbardziej. I tak idąc od lewej, urocza łezka z c&a za 5zł, dwie małe gwiazdeczki za 6,9 z re, kolczyki w kształcie serc również z re za 2,90, czarny kieł xD za 5zł z c&a, przypinki do kołnierza z czaszkami za 6,90 , bransoletka za 9,90, naszyjnik z czaszką 6,90 , dwa połączone serduszka również za 6,90 i to wszystko pochodzi z reservedu :) Oraz dwa dłuższe łańcuszki z peppco, 4,90 za sztukę :)


W tym miesiącu nie uległam również torebkowemu szałowi i kupiłam tylko jedną torebkę! Która na nie dość, że była prezentem to pochodzi jeszcze z chińskiego sklepu i kosztowała jedyne 35zł! A jest na prawdę świetna, ostatni czasy gdy tylko potrzebowałam brać ze sobą jakąś torebkę to padało głównie na nią, jest w ślicznym bordowym kolorze, który idealnie sprawdzi się jesienią. 

 
I na koniec, chyba to co kobiety lubię najbardziej, czyli buty :D Wiem , w tym miesiącu troszkę zaszalałam , no ale co tam xD W końcu każda para przyda się do czego innego ;) I dziwne jest również to , że w tym miesiącu nie kupiłam,ani jednej pary czarnych butów :D I tak idąc od góry, pierwsze z nich pochodzą z h&m, podobały mi się już jakoś chyba w marcu, ale nie chciałam ich kupować bo kosztował 130zł , a ja to wiadomo, w butach na wyższym obcasie chodzę sporadycznie, dlatego obiecałam sobie, że gdy tylko pojawią się na wyprzedażach to od razu je kupię. Kolejna para to popularne sneakersy na koturnie, początkowo jakoś nie powalił mnie te modele, ale z czasem , gdy zaczęły pojawiać się już na każdym blogu i w każdym sklepie to skusiłam się na nie i ja! Te akurat pochodzą z new looka i dałam za nie 60zł :) Panterkowe trampki podobały mi się już od dłuższego czasu,  jednakże u mnie nie było mojego rozmiaru, więc postanowiłam , że sobie odpuszczę, bo nie chciało mi się bawić z tym całym zamawianiem online, i kilka dni temu zaszłam do zary,patrzę na półkę z butami,a tam jedna jedyna para i to na dodatek w moim rozmiarze! Kosztowały mnie 99zł :D
Ostatnie już dwie pary to balerinki, pierwsze kupiłam w supermarkecie za 14,90 , a drugie są z h&m i kosztowały 20zł ;) 

ufff,no to by było na tyle xD Mam nadziej,że przypadnie Wam coś do gustu , i pochwalicie się tym co Wam udało się "upolować" na wyprzedażach :)

Buziaczki, Aleks :*

15 komentarzy:

  1. Marynarki mnie zabiły-są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale dużo nowości :) bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz gratuluję. A co do zakupów to wiesz już, ze bardzo mi się podoba Twój styl, wszystkie te rzeczy chętnie wiedziałabym u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę u Ciebie w kolorach butów przeważają bronzy.

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja, mega zakupy! Ja chyba za 1,5 tygodnia wybieram się do najbliższej galerii (niestety to jakieś 40km od mojego miasta, rzadko tam bywam, więc mam nadzieję, że też trochę zaszaleję). Spodobały mi się trampki w panterkę, są takie inne i oryginalne. I jeszcze baaaaardzo, ale to bardzo (!) wpadła mi w oko ta a'la koszula zielona z tym wzorkiem przy ramionach. Chociaż ja wolałabym całą gładką. Jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje posty zakupowe :)
    Ale masz oko do wyprzedaży, albo szczęście.. ja nigdy nie mogę nic dla siebie znaleźć ;P
    Marynarka ze skórzanymi rękawami jest boska !
    Celinka podoba mi się już od dawna i muszę w końcu kupić, szkoda że u mnie w chińczyku nie ma ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. a co to za super market? :) Sliczne są te buciki :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne perełki!
    Czekamy na stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna skórzana kamizelka!! Marzę o takiej :P

    Pozdrawiam, dodaję do Obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. koszulka Jacka Danielsa <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, niemałe zakupy! ;) I ile czarnych koszulek i bluzeczek ;) Ale ja robię tak samo, że ciągle kupuję czarne ;) Świetne marynarki i oczywiście buty!! ;))

    OdpowiedzUsuń