wtorek, 16 lipca 2013

Zużycia czerwiec 2013 Cz. II


 
Hej Kochani :* Dzisiaj kolej na drugą część projekt denko, jak widzicie uzbierało się tego na prawdę sporo ( no przynajmniej jeżeli o mnie chodzi ) i o dziwo zaczęło zużywać mi się kolorówka, na razie postanowiłam że nie będzie uzupełniała zapasów , pozużywa jeszcze trochę i wtedy przyjdzie czas na większe zakupy :)

 
  • Baza pod cienie / korektor z essence , używałam tego kiedyś, a teraz szczerzę się przyznam że  leżał u mnie po prostu i się marnotrawił , dlatego też postanowiłam wygrzebać resztę i go dokończyć. Jak dobrze pamiętam to był nawet ok, ale ja znalazłam jak na razie swoją bazę ulubioną, więc do tej raczej nie powrócę, bo używałam ją głównie właśnie tak.
  • Korektor z rimmela, wake me up, kupiłam go na jakiejś promocji za 10zł i powiem szczerze że nie oczekiwałam jakichś cudów. Do krycia to on się na pewno nie nadaje, ale na prawdę bardzo ładnie rozświetla okolicę pod oczami. Jak będziecie miały możliwość przetestowania to polecam, ja raczej do niego nie powrócę bo znalazłam już korektor idealny, a po za tym ja cenię sobie bardziej zakamuflowanie cieni , aniżeli ich rozświetlenie :) 


  • Podkład bourjois healthy mix, jeden z moich ulubionych podkładów, szczególnie w okresie wiosenno - letnim. Świetny jasny kolor, który dla mnie był idealny, ładne rozświetlenie , a zarazem przyzwoite krycie. Tylko obawiam się troszkę tego że jak bourjois zmienił szatę graficzną tego podkładu mógł namieszać też co nie co w składzie, a tego bym na pewno nie chciało. Na razie testuję inne cudeńka, ale kiedyś na pewno kupię go ponownie.
  • Próbki 3 kroki clinique, zużyłam ich już kilka opakowań, bo cały czas przymierzam się do kupna pełno wymiarowego, lecz ciągle się waham, używał ktoś potrzebuję pomocy ! ;)


  • Sypki puder z efl'a , używałam go ze dwa lata? Może nawet troszkę więcej, był to chyba mój pierwsza taki "poważniejszy" kosmetyk, więc powiem szczerze że miałam do niego sentyment :D Ale muszę powiedzieć , że na prawdę był ok, fajnie matował buzię na kilka dobry godzin, był meeeega wydajny, nie zmieniał koloru podkładu i był w miarę tani. Raczej już nie kupię go ponownie , bo lubię testować nowe rzeczy, a nie skradł mojego serca na tyle by zostać moim ulubieńcem.
  • Kolejny puder to maybelline affiniton, dostałam go więc fajnie było go wypróbować, na początku powiem szczerze że mnie zawiódł, jakoś nie polubiłam się z nim, dopiero później gdy zaczęłam używać go w duecie z "bratem podkładem" okazał się świetny! Na prawdę nie wiem dlaczego,ale z tym jednym podkładem był mega ! Dlatego też gdy skończyło mi się to opakowanie , a na promocji znalazłam go 10zł postanowiłam zakupić ponownie , nawet tylko po to, aby dalej używać go z tym podkładem.


  • Dezodorant Nivea, w gruncie rzeczy nie mam jakiś potwornych problemów z poceniem, więc pasuje mi praktycznie wszystko, ten dezodorant lubiłam przede wszystkim za zapach no i za wydajność, używałam go co dziennie przez kilka miesięcy! Nie wiem czy kiedyś do niego wrócę , ale jeżeli nic ciekawszego nie znajdę to pewnie go kiedyś kupię ;)
  • Dezodorant dove o zapachu ogórkowym, chyba mój ulubieniec w tej kategorii, nie mam pojęcia które to już opakowanie, na pewno kupię go ponownie, jednakże teraz postawiłam na coś innego i zobaczymy czy też będzie tak dobry jak ten :)


  • Płyn do płukania jamy ustnej z listerine, nie wiem czy wy też macie takie odczucie , ale jak dla mnie te płyny praktycznie wszystkie są prawie że identyczne, fajnie odświeżają oddech, a jak w zasadzie oczekuje od nich tylko tego. Kupiłam go bo był na jakiejś promocji, jak tym razem spotkam go też gdzieś taniej to pewnie go kupię ;)
  • Pasta do zębów colgate, i tutaj w przeciwieństwie do płynu widzę wielkie różnice po miedzy nimi, ta jest zdecydowanie moja ulubiona, nie wiem dlaczego, ale moje zęby polubiły się z nią najbardziej, za każdym razem do niej wracam, nawet jeżeli testuję coś innego to taką tubkę muszę mieć w zapasie :)  


  • Płyn micelarny z bebeauty, co do niego mam mega mieszane uczucia, jest to już moje drugie opakowanie, pierwsze mega mnie uczuliło i nie wiem dlaczego. Z drugim natomiast było już o niebo lepiej, jednakże jak dla mnie nie jest on idealny, może kiedyś jeszcze do niego powrócę, bo w tej kategorii cenowej nie używałam chyba nic takiego co w pewnym stopniu by mi nawet odpowiadało :)
  • Kultowy już u mnie tonik ogórkowy z ziaji, nie mam pojęcia które to już opakowanie, używam go zawsze gdy moja skóra jest w miarę dobrej kondycji, cudownie odświeża, nawilża no i na dodatek ta niziutka cena. Jest na prawdę świetny, stosowałam już wiele kosmetyków w tej kategorii, i nie ważne czy kosztowały 5 czy 30zł i tak były od niego gorsze! Mój ulubiony!

No Kochani, w końcu uporałam się z drugą częścią, nie miałam prawdę mówiąc pojęcia że aż tyle się tego uzbierało, i powiem szczerze że u mnie ostatnio jakiś szał denkowy bo już kolejna torba się zaczyna wypełniać :) 

Buziaki, Aleks :*

12 komentarzy:

  1. Ta Nivea w kulce zupełnie nie przypadła mi do gustu, nie mogłam jej wykończyć ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu kupić ten tonik ogórkowy :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ulubiony tonik ogórkowy i micel z biedronki ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. tonik ogórkowy czeka u mnie na użycie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miałam ten Korektor z rimmela, nadal u mnie zalega w kosmetyczce.
    A o jakim idealnym korektorze myślałaś ? Ja ostatnio zakupiłam clinique, ale nadal szukam.
    Czekam na recenzję Twoich korektorów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak korektory to tylko z Mac'a , jeden juz zrecenzowalam ;-)

      Usuń
    2. Ja chetnie bym kupiła ale u mnie sklepu Mac'a nie ma.Dopiero w warszawie. ;(

      Usuń
    3. U mnie niestety też nie ma, dlatego zaopatruję się zawsze w coś gdy tylko jestem w Wawie :)

      Usuń
  6. Duże denko :) Używałam lub mam w zapasie kilka z tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez lubie ta paste do zebow, a dzisiaj zastanawialam sie czy nie kupic tej bazy z Essence:)
    pisz czesciej:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten micek z Biedronki też niestety nie robi na mnie wrażenia... Jakieś dziwne buźki mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. o znam te te produkty- podkład- bardzo lubię:D

    OdpowiedzUsuń