wtorek, 13 sierpnia 2013

50 FAKTÓW O MNIE ♡

 Hej Kochani :* Dzisiaj przychodzę do Was z czymś przyjemnym i lekkim, mianowicie z popularnym ostatnimi czasy w blogosferze tagiem 50 faktów o mnie :D Bez zbędnej gadaniny przechodzę do sedna, bo wydaje mi się że troszkę się naczytacie.


1. Uwielbiam dostawać kwiaty, a róże i słoneczniki po porostu ubóstwiam!
2. Większej panikary niż ja to w życiu chyba nie poznaliście ;) Panikuje z każdego powodu, jak przypomnę sobie dzień w którym zdawałam prawo jazdy, albo maturę to dziwię się że dalej żyje :D Właśnie przed tak ważnymi rzeczami wpadam w panikę i nawet najbardziej opanowane osoby w moim towarzystwie najzwyczajniej w świecie głupieją xD
3. Pomimo tego że prawo jazdy posiadam dopiero od jakichś 7 miesięcy to uwielbiam jeździć samochodem, ale oczywiście jako kierowca! Uwielbiam szybką jazdę, ale tylko wtedy kiedy ja prowadzę , bo gdy jestem pasażerkom to nie czuje się już tak pewnie :)
4. Jestem typem raczej samotnika aniżeli osoby którą muszą cały czas otaczać ludzie. Często zdarzają się dni ,że sama lubię pójść sobie na zakupy czy też na spacer , ale po mimo tego nie mam większych problemów z zawieraniem nowych znajomości.
5. Uwielbiam wszystkie zwierzęta, ale koty kocham najbardziej na świecie.
6. I jestem strasznie przewrażliwiona na punkcie mojego kocurka. I gdy tylko znika mi z oczu, od razu wyobrażam sobie,że albo wypadł przez okno, albo ktoś nie zamknął drzwi i wyszedł z domu. Kajtek jest pilnowany przez 24/7 :D
7. W dzieciństwie kiedy nie miałam jeszcze kota, to hodowałam gryzonie i zostało mi to do dzisiaj xD Zaczęło się od jakichś 10 myszek, później było z 20 chomików i teraz jest królik, ale kiedyś na pewno wrócę do tych małych "robaczków" :D
8. Jednym z moich największych marzeń jest to aby w przyszłości zostać prawnikiem, dlatego też od października zaczynam studnia prawnicze ; )
9 .W przyszłości planuję zacząć jeszcze jeden kierunek,kryminologie.
10. Może uznacie mnie za człowieka nienormalnego, ale bardzo , a to bardzo chciałabym na żywo zobaczyć sekcję zwłok xD
11. W dzieciństwie nie chciałam być księżniczką ani nauczycielką, na początku chciałam zostać żołnierzem, potem patomorfologiem i później prawnikiem i  jak widać zostało mi już to do dzisiaj :)
12. Byłam chłopczycą , rzadko kiedy bawiłam się lalkami, zdecydowanie bardziej wolałam grać w piłę nożna i wspinać się po drzewach , dlatego też całe dzieciństwo byłam zawsze poobijana.
13. Nie chodziłam do przedszkola, poszłam jeden dzień i przez całe 8 godzin które tam spędziłam jedynie niemiłosiernie unosiłam się płaczem xD I podejrzewam że nawet jeżeli mam zaprowadziłaby mnie tam drugiego dnia to chyba by mnie odesłali z kwitkiem xD
14. Niczego w nie boję się tak bardzo jak węży, w życiu nie widziałam węża na żywo, nawet w sklepie zoologicznym i nie wiem jaka była by moja reakcja, jak widzę je nawet w telewizji to dostaję gęsią skórkę i aż ze stresu ściska mnie w gardle ... grrr
15. Jestem straszną hipochondryczką, potrafię obejrzeć jeden odcinek jakiegokolwiek serialu o tematyce medycznej i przez najbliższy tydzień pojawia się u mnie mnóstwo objawów które określają tą chorobę.
16. Jestem wielką fanką koszykówki, Energa Czarni Słupsk, to moja drużyna od zawsze i na zawsze.
17. Jestem tolerancyjną osobą i nie ma dla mnie podziałów że ktoś jest taki to może to a drugi tego nie może.
18. W moim świecie nie ma czegoś takiego jak temat tabu, mogę bez wahania rozmawiać o wszystkim.
19. Jak nie wyjdzie mi kariera prawnicza to chciałabym zostać politykiem, rozważałam nawet to aby iść na politologię jednakże po tym kierunku mam raczej ograniczone pole manewru.
20. O ile czasy podstawówki i i gimnazjum wspominam tak sobie to liceum było najlepszy jak do tej pory okresem w moim życiu, spędziłam tam 3 wspaniałe lata!
21. Bardzo, a to bardzo kręcą mnie starsi mężczyźni, nie wiem dlaczego tak jest, ale statystyczny dwudziesto paro latek w ogóle nie spełnia moich wymagań : ( Niestety,ale wygląd jak justin bieber i wychowywanie się na muzyce typu one direction, grzywki na bok , kolorowe koszule w kratę i nogi chudsze od niejednej dziewczyny są po prostu gwoździem do trumny. DZIEWCZYNY , GDZIE SIĘ PODZIEWAJĄ PRAWDZIWI MĘŻCZYŹNI?!
22. Mam wielką słabość do mężczyzny w garniturze , w okularach i tych z motocyklami.
23. Muzyka bardzo mnie relaksuję, nie mam raczej okrojonego stylu muzycznego, bo jak jadę samochodem lubię posłuchać w radiu wielu nowinek, jednak gdy potrzebuję totalnego "wyciszenia" to uwielbiam puścić sobie coś cięższego, jakiś heavy metal czy też mocniejszy rock. Lubię też muzykę klasyczną i tą nieco starszą.
24. Żałuję że nie urodziłam się wcześniej i nie miałam okazji być na koncercie Michaela Jackosna, bo nawet gdy oglądam je na youtubie to mam gęsią skórkę i często płacze, a co by to dopiero było na żywo!?
25. Rodzina w moim odgrywa bardzo dużo rolę.
26. Mama jest moją najlepszą przyjaciółką.
27. Po mimo tego że marzę o tym aby otoczenie w którym żyję było sterylnie czyste to często tworzy mi się bałagan ;(
28. Mam bardzo dobrą pamięć, szczególnie do wydarzań, doskonale pamięta co robiłam np. w swoje urodziny kilka lat temu, a z przeciągu ostatniego roku mogłabym bez problemu przypomnieć sobie praktycznie każdy dzień ;)
29. Marzę o tym aby moje własne mieszkanie było nie duże, znajdowało się na ostatnim pietrze budynku w centrum dużego miasta i obowiązkowo musi być taras i garderoba :)
30. Nigdy w życiu nie chciałabym być zależna finansowo od partnera.
31. Nie umiem gotować i to nie jest tak że coś tam umiem, nic kompletnie nic, zero. Potrafię spalić jajecznicę i makaron który gotuje się w wodzie. Nie umiem nic przyprawić kompletnie nie mam do tego drygu ; (
32. Nigdy nie chciałabym być również kurą domową, chyba nie znosiłabym tego jeżeli musiałabym porzucić pracę i zająć się domem i dziećmi.
33. Bardzo boje się wody, unikam basenów i innych tego typu rzeczy i nawet jak biorę prysznic to wpadam w lekko panikę gdy naleje mi się do buzi więcej wody *-* , jednakże bardzo chciałabym przejechać się mega szybko na bananie i skuterze wodnym.
34. Jak miałam jakieś 5 lat to pamiętam że oglądałam jakiś film o pożarze i od tamtego czasu przez kilka dobrych tygodni co wieczór pakowałam w plecaki rzeczy które wtedy były dla mnie ważne i spały razem ze mną xD
35. Nie umiem ani ustać ani usiedzieć w miejscu. Zawsze muszę coś robić albo, kręcę nogą , albo coś robię rękoma...ZAWSZE!
36. Kocham spać, bez problemu przespałabym 24 godzin i nie ma takiej niemożliwość że obudzi mnie jakaś kosiarka , wiertarka, a co dopiero jeden budzik xD
37. Płaczę na 3/4 filmów jakie oglądam, jak bardzo mnie wzruszy to po obejrzeniu zdarza sie że dochodzę do siebie przez kilkanaście dobrych minut.
38. Jestem strasznie sentymentalna i bardzo łatwo przywiązuje się do zarówno do ludzi jak i do rzeczy.
39. Nie przepadam za chodzeniem na imprezy do klubów,  nie lubię tego ścisku i masy dziewczyn które naiwnie myślą że odnajdą tam miłość swojego życia,a jak już idę to najwyżej z grupą przyjaciół, jednak wtedy wybieramy coś bardziej ustronnego , jakiś pub lub coś w tym stylu ;)
40. Lubie mieć wszystko z góry zaplanowane, nie lubię robić niczego na tak zwanym spontanie, dlatego też nie jestem raczej osobą szalona.
41. Pomimo tego marzę o tym aby skoczyć ze spadochronu ;)
42. W niedalekiej przyszłości planuję zrobić prawo jazdy na motor.
43. Nie cierpię 'typowego polaka' który tylko i wyłącznie narzeka na to jak mu ciężko i jak to beznadziejnie żyje mu się w naszym kraju, ja kocham Polskę i nie wyobrażam sobie tego abym musiała się stąd wyprowadzić na dużej ;(
44. Często miewam bardzo realne sny, i rano muszę chwilę zastanowić się czy to na prawdę się wydarzyło czy to jednak był sen ;)
45. W życiu nie próbowałam papierosa i nie mam takiego zamiaru.
46. Pomimo tego, że nie jestem jakąś wielką podróżniczką to jakoś nie dociera do mnie myśl że w przyszłości mogła bym nie zobaczyć muru chińskiego, rafy koralowej czy też time square, wiem że może wydawać sie to irracjonalne, ale moim zdaniem żeby zwiedzić cały świat nie trzeba mieć milionów, wystarczy pozytywne nastawiania i ludzie którzy chcą tego równie bardzo jak ty.
47. Mam bardzo specyficzne poczucie humoru, bawią mnie rzeczy na które normalny człowiek nie zwraca uwagi,  dostaję ataku śmiechu jak np. ktoś się wywali, albo potknie czy też przejęzyczy o tak wtedy dochodzi do prawdziwych ataków śmiechu : )
48. Gadam, całe życie gadam. Buzia mi się nie zamyka, rozmawiam z ludźmi, z moim kotem i oczywście sama ze sobą. 
49. Z przykrością stwierdzam że jestem uzależniona od facebooka.
50. Bardzo rzadko potrafię zaufać komuś w 100%, swoich prawdziwych przyjaciół mogłabym policzyć na palcach jednej ręki ;)

Mam nadzieję że przetrwałyście do końca! ;* Taguję wszystkich, róbicie szybciutko i dawajcie mi znać , z chęcią poczytam! :*

Buziaczki, Aleks :*

15 komentarzy:

  1. prawdziwych przyjaciół ja mam sztuk jeden :D ale nie zamieniłabym mojej przyjaciółki na żadną inną i wiem, że zawsze mogę na nią liczyć :) prawa jazdy nie mam i nie lubię też szybkiej, ostrej jazdy ;p jestem raczej spokojniutka :) a ze zrobieniem prawka zwlekam już 2 lata...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od kiedy tylko pamiętam chciałam zrobić prawko :D Nie ma co zwlekać , nie będziesz żałowała na pewno :D

      Usuń
  2. wydajesz się być bardzo sympatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez chcialam byc patomorfologiem i widziec sekcje zwlok . A do jakiego miasta idziesz na studia?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu az tak daleko? Przeciez to pol Polski dalej;)

      Usuń
    2. Mam słabość do tego miasta, po za tym jedna z najlepszych uczelni w Polsce :)

      Usuń
  4. sekcje zwłok? ja niigdy poxniej by mi sie to snilo po nocach ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. ha, też płaszczę na większości filmów ;d jestem okropną panikarą i chciałam kiedyś być prawnikiem ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tag ! W niektórych aspektach jesteśmy bardzo podobne !
    Mnie też kręcą starsi mężczyźni, koniecznie na motocyklu i ze słonecznikami w dłoni !haha!
    Panikarą jestem równie dobrą jak Ty, matura ? matko, każdy egzamin to był stresssssssssss.
    Z chorobami mam najlepiej ? Zwłaszcza gdy wpisuję obiawy choroby w wyszukiwarkę, średnio raz w miesiącu mam raka. Ludzie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydajesz się być baardzo sypmatyczną dziewczyną, i super że przeprowadzasz się do Warszawy, a gdzie będzie studiowała? Jak już się zaaklimatyzujesz to może znajdziesz czas na wspólne zakupy? :DD xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Na uw, a zakupy z miłą chęcią, jak coś to pisz na priv :)

      Usuń