piątek, 30 sierpnia 2013

Haul zakupowy - sierpień!

Hej Kochani ;* Dzisiaj przychodzę do Was po raz kolejny z haulem, tylko że tym razem będzie to haul ciuchowy. W tym miesiącu powiem szczerze , że jakoś nie szalałam. Korzystałam z ostatnich już wyprzedaży , a także poczyniłam już pierwsze jesienne zakupy. Wybrałam się też do sh, ale o tym już mogłyście przeczytać wcześniej. A dzisiaj żeby nie przedłużać przechodzimy do zakupów :)


Na pierwszy ogień idą bluzki jeszcze iście letnie, ale mi to szczerze mówiąc nie przeszkadza , bo ja zimą często śmigam w takich bluzeczkach , pierwsza z nich pochodzi z peppco i kupiłam ją za śmieszne pieniądze bo coś ok 10zł. Czarna bluzka z uroczymy koralikami przy kołnierzyku pochodzi z new yorkera i jak na taką bluzkę już po wyprzedaży 39 zł to jednak nie mało, ale nie mogłam się oprzeć :D Kolejna pochodzi również z ny i ta akurat już kosztowała 19zł.
 

 Dwie koszule, obie jeszcze kupione na wyprzedażach, ale idealne moim zdaniem wpasują się już w klimaty jesienne. Pierwszą z nich mogliście już widzieć w stroju dnia, podobała mi się powiem szczerze już od dłuższego czasu, bo te czaszkowe klimaty super się wpasuję w moje gusta :D Pochodzi z reservedu i kosztowała mnie 39zł. Druga natomiast pasiasta koszula jest z cubusa i za nią dałam 49zł.

 

Kolejne są dwie pary nowych spodni, moje ukochane do tej pory uległy zniszczeniu więc musiałam się jakoś pocieszyć i kupić dwie :D Czaiłam się na jakiś z zary,ale jednak 200zł za ich spodnie które jakiejś mega super jakości nie są to troszkę za dużo, poczekam jednak na zimowe wyprzedaże  :D
Pierwsze z nich pochodzą z bershki i kosztowały 69zł, drugie natomiast z h&m i za nie dałam 59zł. Obie pary są standardowo czarne , pierwsze zwykłe jeansowe , drugie natomiast lekko woskowane ; )
 

Standardowo biżuterii u mnie nie mogło zabraknąć , pierwszą rzeczą jest kołnierz z reservedu , podobały mi się takie rzeczy już od dłuższego czasu , ale normalne ceny czyli coś ok 30-40 zł zawsze mnie dostatecznie zniechęcały. Teraz gdy ten znalazłam za niecałe 15zł nie mogłam sobie odpuścić : ) Kolie pochodzą z New yorkera i każda z nich kosztowała niecałe 4zł. Kolejny naszynik również pochodzi z reservedu i te akurat kosztował 6,95zł. Natomiast piórko jest tak jak kolie z ny i tyle samo również kosztował, czyli niecałe 4zł : ) Okulary kupiłam w c&a , po 4.95 za sztukę. Model od dawna mi się podobał, kręciłam się nawet koło raybanów, ale postanowiłam że jeszcze chyba nie pora na mnie, więc postanowiłam kupić sobie coś na wzór , a za taką cenę nie pocieszyłam się nawet podwójnie : D
 

Dodatki już iście jesienne, czyli komin z c&a ze złotymi ćwiekami, kupiony na % za ok 12 zł. Oraz przecudowny pasek na talię z h&m i ten już kosztowała 39,90 ; ) Czaję się na jeszcze jeden troszkę podobny, ale u mnie niestety jeszcze go niema , ale jak będzie to na pewno kupię ; ) 



I ostatnią rzeczą są już buty, które już dawno mi się podobały! Ale nie było czarnych, i gdy tylko się pojawiły wiedziałam że muszę je mieć. Kupione są w deichmannie za 119, i ja powiem szczerze jakoś za tym sklepem nie przepadam , ale te buty mnie na prawdę zauroczyły : )

I to by było na tyle, do zobaczenia we wrześniu ! : *

Buziaki, Aleks :*

4 komentarze:

  1. Już po tych zakupach widać, że Twój styl jest w jakiś sposób określony, a to sie ceni!

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszule są cudowne! Całkowicie w moim stylu !

    OdpowiedzUsuń