niedziela, 11 sierpnia 2013

Klasyka + złoto.

Hej Kochani ;* Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym strojem dnia :) Jak zawsze nic nadzwyczajnego, prosty codzienny i wygodny :)  Jako że pogoda troszkę się pogorszyła , to wybierając strój można myśleć o czymś więcej aniżeli o tym , żeby się nie rozpłynąć . Dzisiaj postawiłam na klasykę , połączenie czerni z bielą , czyli czarne klasyczne rurki i biała koszula w czarne czaszki . I do tego dodatki w postaci złotej biżuterii. Uwielbiam takie połączenia i to właśnie w nich najlepiej się czuje. Może wydawać się troszkę nudnie i bez szału, no ale co ja na to poradzę , że nie chodzę w bardziej "ekstremalnych" strojach. Więc jeżeli śledzicie mnie już od jakiegoś czasu to doskonale wiecie , że w mojej szafie te kolory zdecydowanie dominują i już nawet nie próbuję z tym walczyć ; ) No ale mam nadzieję , że się podoba :)



koszula - reserved % / spodnie - cubus / buty - zara / torba - zara / łańcuch - mohito % /  
zegarek - gift / pierścionek - sh / okulary - primark

Buziaki, Aleks :*

13 komentarzy:

  1. Okulary jak motyle:)
    pozdrawiam kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem na tak!!! :) Fajna stylizacja. Chciałabym byc posiadaczką takich okularow ;)

    Buziaki
    ola ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba jest mega !! ;-) Całość jak najbardziej mi się podoba ! Ja też uwielbiam czarne rurki,

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się całość, ogólnie zawsze świetnie wyglądasz. Cieszę się również , że wróciłaś do regularnego blogowania i mam nadzieję , że tak już zostanie :) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzka w czachy? ha sama ubrałabym taką do pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno temu kupiłaś torbę? Jest prześliczna *o*

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam twój styl - elegancko i na luzie jednocześnie - coś cudownego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się Twoja torebka :)

    OdpowiedzUsuń