środa, 7 sierpnia 2013

Kocham czerń :)

Hej Kochani :* Dzisiaj przychodzę ze strojem dnia :) Nic nadzwyczajnego, taki prosty, codzienny. No ale mamy lato, wakacje,a wtedy to narzucam na sobie to w czym mi jest wygodnie a nie to w czym wyglądam ;) Dzisiaj również debiut miała bluzka, która kupiłam ostatnio w ny jeszcze na wyprzedażach :) Kosztowała 39zł i urzekły mnie totalnie te koraliki przy kołnierzyku. Z tyłu bluzka ma również takie rozcięcie , czy coś , ale niestety tego nie dałam rady sama sfotografować. Swoją drogą muszę w końcu zainwestować w statyw , bo ja już się wyprowadzę to zdjęcia stroi dnia będą jedynie w postaci "samojebek" w lustrze :D No ale cóż, jeżeli macie ochotę to na pewno będę wstawiała je częściej. Debiutuje dziś również moja nowa torebka którą dorwałam ostatnio w sh, szukałam już od dłuższego czasu jakiejś małej na ramie, bo nie zawsze mam ochotę na dźwiganie wielkich toreb ;)


koszula - new yorker % / spodnie - bershka / torba - sh / buty - h&m / zegarek - casio / pierścionki - gift,h&m / bransoletka - @

Buziaki, Aleks :*

6 komentarzy:

  1. Taka smutna :/ podobają mi się pierścioneczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. również zastanawiam się nad statywem. Wiecej usmiechu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszulka jest prześliczna, nie orientujesz się czy były jeszcze inne kolory?

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny outfit :)))
    szkoda tylko że cały w czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zegarek jest świetny! Bardzo mi się takie podobają, długo go masz? Jak się spisuje? Ile kosztował?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie trzy lata i super się trzyma,a co do ceny to już konkretnie nie pamiętam , ale coś ok 200 - 300 zł.

      Usuń