poniedziałek, 19 sierpnia 2013

LUMPEKSY ♡

Hej Kochani :* Dzisiaj przychodzę do Was z moimi ostatnimi zakupami jakie poczyniłam w lumpeksie ; ) Powiem Wam że jestem na prawdę zadowolona , bo za 50zł mam dwie torebki, buty i trochę biżuterii więc na prawdę fajny deal, a żeby było jeszcze ciekawiej to wszystkie te rzeczy są praktycznie nie używane ; ) Więc jeżeli kiedykolwiek któraś z Was będzie w moim mieście, albo przynajmniej na Pomorzu to dawajcie cynk , a na pewno Was tam zabiorę :D


O dłuższego czasu już szukałam jakiejś nie dużej czarnej torebki, bo do tej pory w mojej kolekcji dominowały głównie duże torby, a małych miałam może ze dwie? I to w sumie był cel mojej ostatniej wizyty w sh, co prawda toreb nie kupiłam razem bo gdy poszłam za pierwszym razem to w moje ręce wpadł te worek z ćwiekami,  kosztował ok 12 , 13 zł więc cena jak najbardziej na plus. Wydaje mi się że nie był on chyba w ogóle używany bo był w stanie prawie że idealnym : ) Druga natomiast torba pochodzi z mohito i kosztowała mnie ok 15 zł. I nie będzie tu chyba odkryciem jeżeli powiem że najbardziej urzekła mnie w niej ta cudna kokarda na środku! :D Torebka jest w stanie bardzo dobry, jedynie leciutkie zarysowanie na rączce : ) Ale za takie pieniądze to nawet nie zwracam na takie pierdółki uwagi ;)

Buty które są bardzo podobne o ile nie identyczne jak te które ze dwa lata temu był w h&m, pochodzą akurat z cropp'a , i tutaj muszę się przyznać bez bicia że do tego sklepu raczej nie zachodzę i w życiu nie pomyślałabym że mają oni tam tak fajne buty!  I buty były moim najdroższym zakupem bo kosztowały w granicach 15 , 16 zł ! Buty były nowe bo miały jeszcze metkę ; )  Już w nich chodziłam i muszę Wam powiedzieć że są na prawdę wygodne , bo koturn nie jest aż tak wysoki no i na dodatek ta malutka platforma : ) Na pewno za jakiś czas zobaczycie je na blogu ; )


Pierwsza część biżuterii to przede wszystkim trzy bransoletki, pierwsza z nich to coś al'a szpony i nie mam pojęcia skąd pochodzi, niestety nie było żadnej metki ani niczego, ale o ile się nie mylę jest ona nowa. Kolejna ta czarna to wiem że jest z mohito bo w sklepie ją też oglądałam : ) I prawdopodobnie też jest nowa bo nie widzę żadnych śladów użytkowania.Ostatnia już to złota ze złotymi kolcami i też nie mam pojęcia skąd jest. Pierścionek złapałam już przy samej kasie pod wpływem impulsu ; ) I za wszystkie te rzeczy wyszło coś w okolicach 2 . 3 zł ; ) 



I na koniec jeszcze kilka pierścionków które niestety zapomniałam sfotografować i musicie zadowolić się zdjęciem z instagrama ;) ale mam nadzieję , że to nie żadne problem bo wszytko wyraźnie widać , i tutaj powiem szczerze że nie mam pojęcia skąd są te pierścionki, ale za wszystkie razem zapłaciłam coś w okolicach 1 zł : ) więc jak to się mówi, żal było nie brać :D

WSZYSTKO - LUMPEKS !

No kochani i to by było na tyle :) A Wy co ostatnio ciekawego upolowałyście w sh? : )


Buziaki, Aleks :*

31 komentarzy:

  1. Ale szcześciara z Ciebie. U mnie neistety nie ma takich fajnych sh :( pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko ! Bez komentarza ! obłędne

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne torebki ! genialne rzeczy, jestem pod wrażeniem ! :)

    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. kurczę, zazdroszczę Ci tego lumpiku:) a miałam pisać na Instagramie, ale zapomniałam: bardzo ładnie Ci w ciepłych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tonik z octu jabłkowego (na początek polecam 5%): 5 ml octu jabłkowego (ja akurat mam z Kamisa - do kupienia np. w Polo), dolewasz 95 ml wody (może być z kranu), mieszasz i gotowe!:) miłego użytkowania. I nie zrażaj się zapachem - jak widać, naprawdę pomaga:)

      Usuń
  5. kuuurde, niesamowite! U mnie w lumpeksach ładnie ujmując jest "wiocha" i żeby znaleźć takie coś...zaraz, tam nie znajdziesz czegoś takiego :(

    OdpowiedzUsuń
  6. SH to moja milosc haha, jednak nie mam szczescia do dodatkow (oprocz jednej torebki)raczej poluje głownie na sweterki i sukienki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mozna wiedziec w jakim programie robilas naglowek? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezent od Karoliny z bloga Recenzentka20.blogspot.com , więc niestety nie mam pojęcia : )

      Usuń
  8. o matko ! Jakie cudne rzeczy! xoxo te torebki są po prostu mistrzowskie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie mieszkasz?

    OdpowiedzUsuń
  10. W którym lumpeksie w Słupsku robisz takie zakupy? też chcę :O

    OdpowiedzUsuń
  11. i to wszytsko jest z lumpeksu? i pomyslec ze u mnie nie ma zadnego lumpka w meisicie :(

    obserwujesz? ja juz tak - aschaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. genialne rzeczy :) buty i worek najlepsze ! ja dziś w sh kupiłam marynnarkę z Zary za 18 zł ! :) u mnie na blogu można ją zobaczyć zapraszam :) Kocham sh !

    OdpowiedzUsuń
  13. No zazdroszczę Ci tego SH na maksa ! Takie świetne rzeczy i to w takich cenach... W moich lumpeksach raz na ruski rok można znaleźć coś naprawdę fajnego, reszta to przedpotopowe ubrania ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Hey,
    the left bag looks amazing! :)
    Love
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  15. Boskie są Twe łupy.... Ja uwielbiam SH ale nieczęsto udaje mi się w nich coś znaleźć ;/;/;/


    Pozdrawiam serdecznie

    www.esterlifestyle.com

    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW! Taki SH to skarb ! Zazdroszczę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdzie są takie lumpeksy?! Torebki boskie! :O

    http://fresz0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. torebki są świetne, szkoda, że nie mieszkasz w trójmieście;p

    OdpowiedzUsuń