piątek, 2 sierpnia 2013

Mój codzienny letni makijaż.


Hej Kochani :* Dzisiaj przychodzę do Was z kosmetykami jakich używam w czasie ciepłych dni, o ile się w ogóle maluje :) Kilka osób prosiło mnie, abym przedstawiła Wam mój aktualny codzienny makijaż :) A jako, że ja ani żadną wizażystką, ani makijażystką nie jestem to nie przedstawię Wam tego jakoś wybitnie ,  No ale przechodząc do makijażu,oczywistą rzeczą jest , że stawiam w te dni na rozświetlenie.


  • Pędzle, te trzy są jednymi z moich ulubionych, eccotools do pudru, hakuro h13 do podkładu i h22 do rozświetlacza, wszystkie świetnie się sprawdzają, jakoś bardzo dobra w porównaniu do jakości :) 
  • Podróbka bb używana jest przeze mnie do podkładów i korektorów i powiem Wam, jeżeli ta sprawdza się tak dobrze, to nie wiem co by było gdybym używała oryginalnego :D
  • Moje dwa ulubione tusze, mimo tego , że można nimi uzyskać  naprawdę efekt sztucznych rzęs to jednak w ciepłe dni staram się postawić na efekt bardziej naturalny :) Cudeńko z benefitu i niepozornie wyglądający wibo są jak na razie moimi ulubieńcami.
  • Dwa produkty do brwi, w zasadzie to jeden bo pierwszy z nich to szczoteczka do przeczesywania z jakiegoś starego tuszu :) Oraz moja ulubiona kredka z catrice. Powiem Wam , że jak kiedyś uważałam , że kredka nie jest mi potrzebna tak teraz, nie wyobrażam sobie bez niej makijażu. Mogę nie użyć tuszu do rzęs , ale brwi muszą być podkreślone :) W najbliższym czasie planuję zakup farbki do brwi z MUFE, używał ktoś? :) 
  • Podkład, jeżeli mowa o rozświetleniu to wiadomą rzeczą jest , że sięgnę po rimmel wake me up, podkład pomimo tego , że jest rozświetlający to na prawdę bardzo fajnie kryje. Ogólnie jeden z moich ulubionych podkładów.
  • Róż do policzków z Mac'a w kolorze harmony. Ja używam tego produktu jako bronzera, ma na prawdę bardzo fajny kolorek , jest matowy i można stopniować intensywność. 
  • Transparentny puder z essence, nic nadzwyczajnego, używam go bo ma największe zużycie ze wszystkich moich pudrów i chcę się go po prostu jak najszybciej pozbyć :)
  • Rozświetlacz z the balm, mój ukochany! w życiu nie widziałam rozświetlacza który dawał by piękniejszy efekt, jest on lekko złotawy, i bardzo delikatny,  tworzy on piękną tafle na naszym policzku :)
  • Baza rozświetlając that gal z bemefitu, na początku powiem szczerze, myślałam że ona nic nie daje, jednakże gdy odpowiednia się do niej zabrałam i dobrałam do tego odpowiedni krem i podkład , efekt był zupełnie inny. Delikatne rozświetlenie, które prześlicznie wygląda wtedy gdy światło pada na naszą twarz.
  • Mój kultowy krem z ziaji, używam właśnie drugie opakowanie i jak na razie nie planuję zmieniać na nic innego.
  • Dwa korektory z bell, w zasadzie to żaden szał, używam po to aby zużyć. Kryją i trzymają się względnie  i raczej już do nich nie powrócę. 
  • Całość uzupełniam pomadką w kolorze nude, moja ulubiona ostatnimi czasy to w zasadzie pomadko błyszczyk z essence w kolorze 52 in the nude :)

No i to by było na tyle, tak przedstawia się mój makijaż. Jak widać rezygnuje aktualnie z róży i stawiam przede wszystkim na bronzer i rozświetlacz :)

Buziaki, Aleks :*

16 komentarzy:

  1. Bardo lubię Wake Me Up :)
    Makijaż faktycznie wygląda lekko, a twarz promiennie, super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ten rimmel wake me up u mnie wypadł fatalnie, nie znoszę go. A makijaż ? Mega naturalny, subtelny. Jak dla mnie, super !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje posty kochana;* ale ciezko mi sie czyta jak piszesz w takiej formie. Za duzo na raz:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj , nigdy nie moge sie zmiescic w kilku zdaniach ;-)

      Usuń
  4. Fajny makijaż. A który tusz do rzęs użyłaś do jego wykonania?

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ślicznie wygladasz;D:D:D buziaczek przepiekny!!:D a pokaż sie dziewczynom z blogspota z rozpuszczonymi włosami, będzie zazdrocha :D:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny makijaż :) Taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. używam tego samego tuszu ;)
    Bardzo ładny, delikatny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny :) Ja nie maluje się w taką pogodę jak dziś, bo wszystko by mi spłynęło :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ten bronzer mnie kusi:) a na pomadkę z Essence jeszcze ani razu nie udało mi się trafić - widać bardzo rozchwytywany kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawi mnie ta baza z Benefitu. Orientujesz się może jaka jest jej aktualna cena?

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny delikatny makijaż :) ładnie Ci w takim :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uśmiechnij się;) to dodaje uroku!

    OdpowiedzUsuń