piątek, 23 sierpnia 2013

Moja skromna WISH LIST : )

Hej Kochani :* Dzisiaj przychodzę do Was z czymś lekkim i przyjemnym, postanowiłam że przedstawię Wam moją taką TOP 5 o której marzę. Są to oczywiście rzeczy w zasadzie realne , bo nie będę Wam pisała o samochodzie jakim marze ani o innych tego typu rzeczach : ) Mam nadzieję , że przypadnie Wam notka do gustu i Wy również podzieliście się ze mną waszą TOP 5 : )




1. Zegarek Michael Kors 5055, chyba najbardziej kultowy zegarek zarówno w blogosferze jak i w życiu normalnym, model chyba też najpopularniejszy ze wszystkich. Od dawna tak sobie myślałam że fajne by było go mieć, ale szczerze powiedziawszy jakoś nigdy nie na serio nie myślałam o tym aby w końcu zainwestować w coś porządnego, no ale kto wie może za jakiś czas w końcu się skuszę :) 
2. Kultowa i piękna torebka Michaela Korsa Jet Set, klasyczna , pojemna i czarna! Czyli to czego oczekujemy zazwyczaj od torby na co dzień , na żywo są jeszcze piękniejsze niż zdjęciach! Mam nadzieję , że za jakiś czas wesprze moją kolekcje torebek! : D
3. Jak widać króluje u mnie Michael Kors, druga już torebka , tym razem również nie mniej popularna niż poprzednik Selma, aktualnie najbardziej podoba mi się czarna z ćwiekami, chociaż jak ostatnio oglądałam je sobie w sklepie to zakochałam się również w szarej i białej, ale zobaczymy jak przyjdzie na nią czas to na pewno będę wiedziała jaką wybrać ; )
4. O dziwo tylko jedna para butów znalazła się u mnie w zestawieniu, wiadomo że podobają mi się również kultowe louboutiny, ale to chyba dopiero za jakiś czas aktualnie chciałabym zainwestować w coś porządniejszego co nadawałoby się idealnie na co dzień. I tak o to wpadłam na przecudowne workery Stevena Maddena. Prawdę mówiąc chciałam je już kupić tej jesieni, ale niestety nigdzie nie mogę na nie trafić. Więc jeżeli kupowałyście je gdzieś i polecacie to miejsce, albo wiecie gdzie je zdobędę to dajcie znać będę na prawdę wdzięczna : )
5. Ostatnią już rzeczą jest chyba najbardziej kultowa torebka jaką kiedykolwiek widziano, czyli słynny Neverfull Louisa Vuittona. Przepiękna torba, tylko obawiam się że to będzie ostatni punkt z mojej listy jaki zostanie zrealizowany : )

A Wy macie jakąś taką swoją TOP 5 którą umieściłybyście na swojej WISH LIST ? : )


Buziaki, Aleks :* 

10 komentarzy:

  1. Z chęcią sama bym nabyła taki zegarek!

    OdpowiedzUsuń
  2. selma i zegarek też mi się marzą ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne torby :)

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zegarek <3 mam dwa orsy i sa serio niezastapione!

    zapraszam Cie do obserwowania :) bedzie mi bardzo milo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. zegarek dołącza do mojej wishlisty.

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 i 2 mogłabym sama chętnie przygarnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten złoty zegarek to i moje małe marzenie, ale pewnie jeszcze się skończy na zwykłym złotym kiczu z sieciówki. Tak czy inaczej będzie moim celem, kiedyś będzie mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zegarek i torba 'Hamilton' od Korsa oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też bardzo podoba się ten zegarek. Może kiedyś spocznie na mojej ręce :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Same cuda, ale nawet nie będę próbowała zbierać na zegarek MK, bo wiem, że nie podołam :)

    OdpowiedzUsuń