niedziela, 4 sierpnia 2013

Moje małe królestwo.

Hej Kochani :* Dzisiaj przychodzę do Was z mim małym królestwem, czyli z tak zwanym room tourem :D Już od pewnego czasu dużo osób prosiło mi aby pokazała troszkę więcej mojego pokoju. I proszę w końcu zebrałam się do zrobienia zdjęć! Co prawda nie oddają one takiego uroku jak jest na żywo, ani też tego co oddałby film, no ale cóż, musimy zadowolić się tym co mamy :) Ja widać w moim pokoju przeważają głównie trzy kolory, biel , i to chyba w największym stopniu, bo białe są  trzy ściany, oraz wszystkie meble które pochodzą z IKEI :) Czerwony, czyli dodatki takie jak dywanik i łóżko, które również jest z IKEI, oraz różowy , czyli kolor jednej ściany i niektóre dodatki :) Mój pokój wygląda tak już od ponad dwóch lat? Na początku kompletnie nie miałam pojęcia co chcę zrobić, było tysiące koncepcji. I w końcu uparta ja postanowiłam, że muszę ściągną meble z ikei , która jest od mojego miasta jakieś 150km, łatwo nie było,ale jak widać w końcu się udało :) Początkowo wszystkie ściany miały być białe, ale później pomyślałam , że wszystkie białe ściany i białe meble to jednak troszkę za biało :) I tak w końcu zdecydowałam się na to , aby jedną pomalować na pudrowy róż. Teraz z biegiem czasu wiem, żę to był świetny pomysł! : ) Pokój również nie jest jakoś nadzwyczajnie posprzątany, wszystko wygląda tak jak zazwyczaj, bo uważam, że nie ma sensu sterylnie go czyścić tylko po to, aby pokazać Wam jak to jest tu idealnie i czyściutko :D Mam nadzieję , że zdjęcia ukażą chociaż troszkę uroku : )


Moje wielkie łoże, po rozłożeniu zajmuje pół pokoju i spokojnie mieszczą się na nim trzy osoby, jest baardzo wygodne i mega mięciutkie , czyli dokładnie takie jakie uwielbiam! ; ) A po prawo, moje miejsce dowodzenia z którego najczęściej do Was piszę :)


Po drugiej stronie również znalazło się miejsce na moją ukochaną Audrey i Marylin :*


Moja "mała" szafa w którą już niestety zaczynam się pomału nie mieścić :( 
 

Moja półka na której w zasadzie jest wszystko i nic, a obok jest lustro w którym "robię" stroje dnia ; )


I tutaj zaczyna się moje małe królestwo, w dolnej części znajduje się moja cała biżuteria ...
 

... a  u góry na półce są kosmetyki ;)
 
Podsumowując, nie wiem jak Wam , ale mi bardzo podoba się mój pokój i uwielbiam w nim przebywać i na samą myśl o tym, że już niedługo  się wyprowadzam i będę musiała go zostawić robi mi się smutno ;( Ale pocieszam się tym, że za każdym razem jak będę przyjeżdżała do domu to będzie na mnie czekał :) 

Buziaki, Aleks :*

13 komentarzy:

  1. Wreszcie wpis z pokojem :) Przepiękne masz meble, marzą mi się takie białe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny pokoik! Przytulnie i nowocześnie, podoba mi się :) Bardzo ładnie wygląda ta półeczka nad komodą z tymi koszyczkami, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wydaje mi się,że mamy identyczny pokój:) może mój jej minimalnie szerszy:) bardzo przytulnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny masz pokój, ale bardzo dużo rzeczy w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej jak przytulnie jest u Ciebie. Klasyka czyli biel, dodaje dużo elegancji i świeżości do pokoju. Mogłabym zamieszkać, super !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze że ty się dam dobrze czujesz!
    Pozdrawiam:)
    PS ja w swoją szafę też przestaję się mieścić;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz przytulny pokoik, a taka szafa baaaaardzo by mi się przydała! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. w jakim mieście mieszkasz?

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko dopracowane w każdym calu! no może na tej półce za dużo (bynajmniej dla mnie:D) wszystkiego ale reszta.. jeny.. i białe szafki!

    OdpowiedzUsuń
  10. jak ładnie!

    Zapraszam na konkurs do mnie:)

    OdpowiedzUsuń