wtorek, 27 sierpnia 2013

Sierpniowy Haul kosmetyczny.

Hej Kochani : ) Jako że sierpień nieubłaganie zbliża się ku końcowi to jak co miesiąc przychodzi czas na haul zakupowy. W tym miesiącu jest na prawdę nie wiele rzeczy, a kolorówki nie ma praktycznie wcale ;) A to ze względu na to , że postanowiłam wykończyć kilka rzeczy żeby sprawić sobie "coś lepszego" no ale o tym dowiecie się pewnie za jakiś czas : )


No to może zacznę od kolorówki, bo w zasadzie jest tylko jedna rzecz : ) Mianowicie osławiony w zarówno w blogosferze jak i na youtubie korektor collection2000, ja osobiście już od dłuższego czasu chciałam go zakupić, ale zawsze coś stawało mi na drodze . I teraz mam możliwość przetestowania . mianowicie dostałam go od kuzynki na którą odcień 2 jest za jasny, dziękuję : * . Kolejną rzeczą nie z pielęgnacji są trzy nowe pędzle. Pierwszy z nich , skunks sense&beauty , czyli jaśniej mówiąc kupiony w hebe, za ok 10 zł. Używam go od jakichś dwóch tygodni praktycznie dzień w dzień, jak nie do podkładu to do różu, w oby dwóch przypadkach sprawdza się świetnie , na pewno za jakiś czas kupię jeszcze jeden! Kolejne dwa pędzle pochodzą z ecotools, pierwszy z nich to słynny już pędzel do bronzera, od dawna chciałam już go przetestować , no ale zawsze rozsądek zwyciężał , bo uważałam że 50zł za taki pędzel to troszkę dużo. I teraz po dwóch tygodniach użytkowania muszę Wam powiedzieć że myliłam się, oj bardzo się myliłam. Świetnie sprawdza się zarówno do bronzera jak i do pudru : ) Drugi natomiast jest przeznaczony do różu, miękkie włosie jak to zawsze bywa w tych pędzelkach, fajnie sprawdza się do różu : ) No i teraz przechodzimy do pielęgnacji, zacznę od kosmetyków firmy balea bo z nich cieszę się chyba najbardziej. Od dawna miałam na nie już chrapkę, ale to całe zamawianie i oczekiwanie na przesyłkę jakoś mi się nie uśmiechało, aż tu jakiś czas temu podczas zakupów na miejskim rynku , idę sobie i naglę widzę kosmetyki niemieckie, podchodzę bliżej i patrzę balea ! Byłam tak ucieszona że aż nie wiedziałam na co mam się decydować. Na początku skusiłam się na szampon i odżywkę morelową, albo brzoskwiniową, oczywiście ma zabójczy zapach ! I na dwa żele pod prysznic , jeden melon, a drugi jagoda i o ile ten pierwszy pachnie świetnie to drugi jest po prostu nieziemski, najpiękniejszy zapach ever! :D Skusiłam się również na popularny ostatnio balsam pod prysznic z nivea, na razie jestem w fazie testów więc jeżeli będziecie chciały się dowiedzieć coś więc to piszcie ; ) Po raz drugi zakupiłam również płyn micelarny z loreala, bardzo go lubię, zdecydowanie jeden z moich ulubieńców, a że teraz trafiłam go za 9 z groszami to nie mogłam się mu oprzeć : ) Jeżeli chodzi o włosy to skusiłam się jeszcze na maskę mleczną która pachnie nieziemsko ! Jeszcze nie używałam, ale sam zapach już sprawia że ją pokochałam ; ) Zdecydowałam się również w końcu kupić serum do rzęs z l'biotica , aktualnie czeka aż zacznę je testować bo na razie jakoś mam lenia ; D I ostatnią już rzeczą jest sudocrem, czy mega gęsty krem który świetnie wysusza pryszcze i się ich pozbywa, ale o tym napiszę Wam więcej za jakiś czas.

No i to by było na tyle, troszkę chaotycznie wyszło, ale mam nadzieję , że Wam to nie przeszkadza.
Używałyście jakiś z tych produktów?

Buziaki, Aleks :*

8 komentarzy:

  1. Świetny haul, podoba mi się wszystko!

    balsam z nivei jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Testuje obecnie ten plyn z loreala i jestem zachwycona <3

    OdpowiedzUsuń
  3. pędzle ecotools wydają się fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. daj znac co z tym l'orealem, jestem mega ciekawa :D

    a c do balei, to napisz koniecznie jak sie u Ciebie sprawdzily :9 mam dostep na codzien do balei i kiedys bylam ta firma zachwycona, tak teraz kupuje zadko cokolwiek z balei (chociaz lubie ich masla do ciala :) moze to glupie ale mam wrazenie ze zele nie myja mnie dobrze :p

    zapraszam do obserwowania! ja juz obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny haul :)

    Zapraszam w wolnej chwili do mnie ! ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pędzle z ecotools genialne ♥ Zazdroszczę kosmetyków Balea, bo tez mam na nie chrapkę, ale podobnie jak Tobie nie uśmiecha mi się to całe zamieszanie związane z ich zamawianiem. Maska do włosów bardzo mnie ciekawi i jak po testujesz to napisz o niej parę słów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny haul, jestem strasznie ciekawa tych pedzli :)

    OdpowiedzUsuń