środa, 21 sierpnia 2013

W roli głównej róż na ustach !

Hej Kochani! :* Dzisiaj przychodzę do Was z moją skromną kolekcją szminek w kolorze różowym, nie wiem czy pamiętacie , ale kilka miesięcy temu pisałam o pomadkach nude KLIK , od tego czasu moja kolekcja co prawda się troszeczkę powiększyła, ale o tym może napomnę za jakiś czas. Dzisiaj pierwsze skrzypce grają różowe szminki. Ja osobiści jestem wielką fanką tego kolorku na ustach, dobrze się w nich czuję i wydaje mi się że są odpowiednia chyba na każdą okazje ; ) I tak po kolei idąc od lewej strony, pomadka catrice ma mega kremową konsystencje , pięknie kryje na ustach i ma na prawdę intensywny kolorek : ) Angel z maca to chyba jedna z najbardziej kultowych pomadek tej firmy, pomimo tego ze kosztują on ponad 80zł to są tego warte. Kolorek świetnie wygląda na ustach i utrzymuje się na prawdę długo, a jak już schodzi to schodzi równomiernie ; ) Następny kolor to śliczny matowy róż z revlonu, i tutaj znajdzie się już kilka zastrzeżeń , więc jeżeli ktoś chce mieć piękny różowy mat na ustach to konieczne będą usta w nienagannym stanie ; ) Manhattan to już taki prawdziwy baby pink, rzadko kiedy decyduje się na nią bo jest jednak nieco odważna. Pomadka z celi jest idealna na co dzień, lekki różowawy kolor , który super się trzyma. Wibo mnie nie powaliło, kolorek fajny ale niestety nie polubiła się z moimi ustami. Revlon to dość ciężki orzech do zgryzienia, niby przez wielu uwielbiana , ale ja jakoś nie do końca jestem przekonana, nie mówię oczywiście nie. Bo może kolor mi jakoś nie pod pasowa, więc w przyszłości na pewno skuszę się na inny i wtedy napiszę Wam o nich coś więcej. Pomadki cien można co jakiś czasu kupić w lidlu za jakieś 4-5 zł, nie powalają , ale za takie pieniądze zawsze warto wypróbować. I na samym końcu została pomadka z nyc, która powiem Wam jest na prawdę ciekawa, może kolor nie jest taki jaki bym sobie życzyła, ale pigmentacja i konsystencja jak na pomadkę za 4 zł to na prawdę wielkie wow.



Hmm, moja top trójka to chyba będzie mac, celia , i na trzecim miejscu muszę postawić i revlona i catrice, niestety nie miałabym serca wybierając tylko jedną , i te właśnie pomadki używam najczęściej ;-)

Lubicie różowe pomadki? Jakie są wasze ulubione ? : ) 


Buziaki, Aleks :*

10 komentarzy:

  1. uwieeelbiam różowe pomadki! nie mam ani jednego nudziaka w swojej kolekcji. same róże i czerwienie/pomarańcze. Dziś wzbogaciłam się o Miss Sporty nr 054 Read My Lips i to chyba ona obecnie podbiła moje serce:) nie wiem jeszcze jak z jakością, ale kolorek ma naprawdę świetny. Maca obiecuję sobie kupić już od dłuższego czasu... Może zażyczę sobie na Gwiazdkę, jak nie będę miała innego pomysłu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. MAC <3 kocham miloscia absolutna! mam kilka ich pomadek w macie i sa absolutnie genialne, dopoki nie jem trzymaja sie bez zarzutu na ustach!

    zapraszam do obserwowania :D ja juz obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękne szminki! Te różowe odcienie piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Ci pomadki z Maca, ja w sumie może i bym ją kupiła , ale przeraża mnie samo wejście do ich sklepu, wszystko takie luksusowe i podobno bardzo niemiła obsługa. Całuski ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś ty! Nie wiem kto Ci takich głupot naopowiadał jeżeli masz ochotę na kupno czegokolwiek z Maca to nie zastanawiaj się dużej i pędź szybciutko do sklepu : ) Nie wiem o jakich sklepach mówisz , ale ja kupuję albo w Złotych Tarasach, albo w Galerii Mokotów, to drugie miejsce bardziej mi przypada do gustu może głównie ze względu na to że nie mam tam tylu osób w macu co w ZT, ostatnio kupowałam róż i mega miły pan porozmawiał, doradził i już umówiłam się że niedługo wpadnę to dobierze mi jakiś puder : ) Jeżeli ty nie będziesz nadętą klientką to oni na pewno źle Cię nie potraktują. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Cien 15 jest sliczny według mnie. Fajnie by było zobaczyć jak wygladają wszystkie na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne odcienie.Uwielbiam różowe pomadki ;) Moje ulubione to Wibo i Rimmel ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam perę szminek ja wole zdecydowanie blyszczyki

    OdpowiedzUsuń