piątek, 6 września 2013

All in black !

Hej Kochani : * Dzisiaj kolejny strój dnia! Standardowo nic nadzwyczajnego, taki mój codzienny , prosty ,bo jak widać w takich stylizacjach czuję się najlepiej  ;) No i standardowo czerń i złoto, nie wiem jak Wy ale ja to połączenie kocham. I moim zdaniem jedno do drugiego zawsze idealnie pasuje. Koszulę kupiłam na tegorocznych wyprzedażach za 40 zł i od tego czasu jest moją ulubioną czarną koszulą! Do tego standardowo rurki bo w takich spodniach czuję się najlepiej. Buty również są tegorocznym łupem i są na prawdę cudowne, na początku obtarły mnie tak niemiłosiernie aż myślałam że nie wsadzę nogi już do żadnych butów, ale teraz już jest dobrze i śmigam w nich praktycznie cały czas : ) Torebkę widziałyście w ostatnich moich lumpeksowoych zakupach i moim zdaniem jest mega urocza *-* . Jak  to czytacie to ja właśnie urządzam się już w Warszawie i wracam do Was dopiero w poniedziałek, więc nie będzie mnie do tego czasu tutaj. Ale jeżeli macie ochotę śledzić moje poczynania na bieżąco to zapraszam na mojego instagrama @alekfashion. Dzisiaj szybko i krótko , ale mam nadzieję że się podoba!   :*
 

koszula - h&m  / spodnie - cubus / buty - zara / torebka - mohito , sh / okulary - c&a / naszyjnik - h&m

Buziaczki, Aleks : *

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam czerń! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez Ciebie choruję na czarne ubrania ! :) Niestety moje koty wykorzystałby to przeciwko mnie,a i tak nie rozstaję się z rolką od sierści ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. zieki Tobie przekonałam się do czerni w ubiorze :) strasznie zazdroszczę tej torebki z sh :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie ślicznie śliiiicznie:)

    OdpowiedzUsuń