środa, 11 września 2013

Jesień zbliża się nieubłaganie.

Hej Kochani ;* Dzisiaj szybki strój dnia, pogoda już niestety przypomina tą bardziej jesienną , aniżeli letnią. Z jednej strony ubolewam nad tym faktem, ale z drugiej już bez żadnych skupułów mogę nosić swoje ukochane czarne ubrania Dzisiaj zdecydowałam się na coś z dłuższym rękawem gdyż rano nie było za ciepło, teraz wyszło troszkę słońce ale i tak jest ok : ) Do tego standard czarne rurki i czarne botki. Stój uzupełnia jedna  z moich ukochanych shopperowych toreb ,naszyjnik w kształcie  kołnierzyku , oraz mój Michael Kors : )
 

bluzka - newyorker / spodnie - cubus / buty - deichmann / naszyjnik - reserved % /
 zegarek - Michael Kors / torba - zara

Buziaczki, Aleks : *

12 komentarzy:

  1. Jak zawsze perfekcyjnie wyglądasz! Masz śliczne włosy, prostujesz czy to są twoje naturalne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to są moje naturalne w ogóle nie prostuję włosów.

      Usuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz! Klasycznej czerni nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietnie wygladasz:)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie przelamalas kolorki ta bezowa torba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. PS. I ten czerwony maluch za Twoim plecami, hahah ! One jeszcze istnieją ? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja :)
    zazdroszczę tak pięknych włosów. Moje niestety stoją na wszystkie strony zawsze po umyciu a muszę ograniczać prostowanie ze względu na wypadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz , super torba :)

    OdpowiedzUsuń