piątek, 20 września 2013

Jesienna aura + promocje !

Hej Kochani ; * Dzisiaj mam dla Was znowu strój dnia! Wiem że je lubicie a ja jako że mam okazję to wstawiam, bo za jakiś czas może być już trudniej ; ) Tym razem strój iście jesienny, i powiem Wam że pod tym względem lubię jesień. Bo jak dla mnie czarne rajstopy , sukienka i ramoneska to rozwiązanie najlepsze z możliwych, zawsze czuję się w tym dobrze i co najważniejsze wygodnie ; ) Poczciwa już sukienka jest ze mną grubo od ponad roku i kupiłam ją za jakieś 30 zł w peppco. Kultowa już u mnie kurtka i torba to rzeczy bez których w tej porze roku już się nie ruszam z domu. 
Korzystam też z ostatnich dni w których mogę śmiało chodzić w balerinach , bo niestety niedługo przyjdą deszcze i trzeba będzie przerzucić się na coś cieplejszego.


sukienka - noname / kurtka - reserved / pasek - h&m / buty - zara / torba - zara / rajstopy - h&m / zegarek - Michael Kors / naszyjnik - c&a %

 Chciałabym również powiedzieć Wam że w aktualnym numerze instyle, elle i twoim stylu znajdziecie mnóstwo zniżek na zakupy w dniach 5-6 października, miedzy innymi są tam karty do h&m o wartości 20zł. Ja skusiłam się na 4 bo szczerze mówiąc żadnych szaleństw zakupowych nie przewiduję ; )



Buziaki, Aleks ; *

15 komentarzy:

  1. slicznie wygladasz:)

    Jeśli masz ochotę, zapraszam do mnie ;D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie wyglądasz ! I udanych zakupów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. buuu a ja bede dwa tygdoni epozniej w polsce :(

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz jak zwykle mega stylowo i zarąbiście;D a pokaz sie w szpilkach!:D zobaczyłam w stylizacji Twoje długie włosy (♥) to teraz proszę o szpile:D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog ;)
    obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweet pictures and a great outfit! :)
    Love
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wygladasz, ja też lubię jesień !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dostałam kiedyś kartę do h&m na urodziny nabitą sporą sumą- fajna sprawa :)
    Świetna sukienka :)
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się taka stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ajjj kurde zpaomnialam o tych kuponach do HM -.- mialam kupic !

    OdpowiedzUsuń