poniedziałek, 9 września 2013

Marzenia się spełniają, czyli mój MK !

Hej Kochani : * Dzisiaj notka troszkę nie planowana, tak samo jak zakup ; ) Oczywiście mogła bym poczekać do końca miesiąca i pokazać w haul'u , ale wydaje mi się że należy mu się osobny post ;  ) Jak wiecie, albo i nie wiecie w weekend byłam w Warszawie, oczywiście żadnych konkretnych zakupów nie planowałam, bo pojechałam tam głównie w celu urządzania nowego mieszkanka, no ale o tym może kiedy indziej. I tak chodząc od sklepu do sklepu w Złotych Tarasach postanowiłam wejść do Swiss'a i pooglądać zegarki. Oczywiście mega sympatyczna pani od razu zaczęła mnie obsługiwać i tak od słowa do słowa doszło do tego , że poprosiłam o to aby pokazała mi ten zegarek z bliska. I niestety, a może stety od razu się zakochałam! Na prawdę cudeńko jakich mało! Byłam z mamą która nie ułatwiała mi decyzji , a wręcz przeciwnie zachęcała do zakupu , bo wiedziała że już od dawna mi się marzył. No i tak o to stałam się szczęśliwą posiadaczką prześlicznego zegarka Michaela Korsa 5055!  Który nie dość , że jest  świetnym zegarkiem to jeszcze pięknie sprawdza się jako zwykła biżuteria no i oczywiście jest uzupełnieniem nie jednego stroju !



Michael Kors 5055

buziaczki, Aleks : *

22 komentarze:

  1. właśnie tez chciałam pytac o cenę :P duuużo. ale jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny ten zegarek- myślę że jest wart swojej ceny !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci! Prześliczny jest! Ile kosztował?

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zegarek, inwestycja na dłużej :) I jak napisałaś, sprawdza się także jako biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że należy mu się osobny post. Cudeńko!! <3 też mi się marzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. też marzy mi sie MK ale ta cena...trochę mi szkoda tyle kasy
    mogę wiedzieć na ile jest gwarancja i gdzie kupowałaś??pewnie online?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam wyżej , w Swiss'ie i płaciłam 1065 zł.

      Usuń
    2. a gwarancje mam na 2 lata ;-)

      Usuń
  7. sweitny! mam kilka zegarkow korsa :D wszytskie kuplam na ebayu :D sa serio super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny model, prosty- idealny na lata.

    OdpowiedzUsuń
  9. cieszę się razem z Tobą normalnie:D może kiedyś przedstawisz nam swoje mieszkanko?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się już urządzę to postaram się co nie co pokazać ;-)

      Usuń
  10. umarłam z zazdrości w tej chwili!! To moje marzenie ;( Póki co mogę Cię zaprosić do mnie na sesję piknikową gdzie rękę zdobi mi marna podróbka tego cacuszka ... :(

    www.life-our-passion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń