poniedziałek, 2 września 2013

Różowo mi!

Hej Kochani :* Strój dnia, z ostatnich dni. Bo u mnie dzisiaj przez calutki dzień nie miłosiernie lało, więc chyba jesień już tuż tuż ;( Dlatego dla rozweselenia przedstawię Wam coś kolorowego, różowa bluzka to taki mój letni hit, jest to bluzka którą nosiłam chyba najczęściej w te wakacje . Do tego standardowo legginsy i najwygodniejsze na świecie sandałki z tesco, które kupiłam rok temu za jakiś 8-9 zł i jak widać służą mi w dalszym ciągu. Z biżuterii zdecydowałam się standardowo na mój złoty zegarek jakąś najprostszą na świecie bransoletkę, której niestety tutaj nie widać i wisiorek z kolorowymi piórkami , i wydaje mi się , że to już wystarczy : ) Do tego moja ulubiona ostatnimi czasy torba w kształcie worka z lupka i standardowo okularki ; )
 

bluzka - Dorothy Perkins % / legginsy - h&m / buty - f&f % / torba - sh / naszyjnik - c&a % / okulary - c&a %

Buziaki, Aleks : *

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja! pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny naszyjnik :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, jesteś stylowa jak zwykle:D:* uwielbiam Twoje sety!!!:):*

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ladny kolor bluzeczki!

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie:) podtrzymuję, że dobrze Ci w takich kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolorki, cudnie Ci w takich! : *

    OdpowiedzUsuń
  7. baaardzo podoba mi się torebka, aż trudno uwierzyć, że dorwałaś ją w sh:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie:) No pogoda niestety już się robi jesienna ale w ten weekedn ma być jeszcze jakieś +28st:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Te piórka wyglądają świetnie. Zawsze mi się podobały takie indiańskie printy. Brylant.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej!
    Super blog <3
    Masz genialne wyczucie stylu.
    Wyglądasz zjawiskowo, oczywiście będę tutaj stałym gościem ( dodaje do obserwowanych).
    w wolnej chwili zapraszam do mnie:)
    www.szoya.pl

    OdpowiedzUsuń