środa, 18 września 2013

Sportowa elegancja.

Hej Kochani : * Po króciutkiej przerwie przychodzę do Was ze strojem dnia. Jak zawsze dominuje prostota i minimalizm. No ale ostatnio nawet nie mam z czym szaleć, gdyż już powolutku wywożę swoje rzeczy do Warszawy i niedługo zostanę chyba tylko z jeansami i tiszertem xD Dzisiaj wygrzebałam z szafy mój ukochany poczciwy pasiak, który przeżywa swoją druga młodość , do tego standard czyli czarne rurki i najlepsze białe trampki z prajmaniego. Pakowna torba i okularki jako że słońce jeszcze leciutko przebija się przez chmury. Swoją drogą nie wiem jak zniosę szara i ponurom jesień , gdyż jestem uzależniona od okularów przeciwsłonecznych i gdybym mogła to nosiłabym je nawet w domu  : D No trudno najwyżej będę uważana za dziwaka gdy w ponury dzień wyjdę w okularach na dwór : D


bluzka - kappahl % / spodnie - cubus / buty - primark / torebka - zara  / okulary - c&a  / naszyjnik - @ / zegarek - Michael Kors

Buziaki, Aleks  :*

9 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz, uwielbiam Twoje stylizacje :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze idealnie! Piękne masz włosy ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się naszyjnik. Ostatnio byłam H&M i widziałam bardzo podobne, duże naszyjniki. Ale w końcu nie kuliłam bo bałam się, że nie będzie mi pasować. Nie przymierzałam, bo byłam ciepło ubrana i nie chciało mi się rozpłaszczać. Mam duży biust i wydaje mi się, że takie naszyjniki nie będą na mnie dobrze wyglądać.
    http://pocztowki-ag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna bluzeczka! Całość idealna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torba i zegarek ! zazdroszczę bardzo !

    OdpowiedzUsuń