piątek, 13 września 2013

Teraz ja też będę miała idealne brwi!

Hej Kochani  ;* Dzisiaj przychodzę do Was z krótką notką dotycząc moich brwi. Jeżeli śledzicie mnie na instagramie to pewnie już wiecie że ostatnio postanowiłam kupić w końcu słynny ostatnimi czasy produkt w blogosferze , czyli farbę z MUFE aqua brow. Skorzystałam jeszcze z promocji jaka była w sephorze , czyli -20% i zamiast 89zł zapłaciłam 71zł. Produkt sam w sobie jest dosyć drogi, ta promocja może nie była jakaś powalająca na kolana , no ale zawsze coś. Miałam lekki problem z doborem koloru, dlatego też zaryzykowałam i postanowiłam poradzić się ekspedientki w sephorze. Która dobrała mi kolor 25, jednakże nie zdecydowałam się na niego ponieważ był on lekko rudawy i ostatecznie zaopatrzyłam się kolor nr 30 , dark brown. No ale wracając do "felernego dobierania koloru" przez ekspedientkę. Teraz po kilku dniach użytkowania wiem że wystarczy tylko kropelka aby brwi wyglądały zabójczo. Pani natomiast nie żałując produkt wylała go na rękę i całość zaaplikowała na moich brwiach, chyba nie muszę Wam mówić jak to nieciekawie wyglądało? Jednakże nawet to mnie nie zniechęciło i postanowiłam że sama się z nim zabawie ; ) Aplikuje go sobie już od kilku dni i na razie jestem daaaleka perfekcji, ale ćwiczę i mam nadzieję że za jakiś czas moje brwi będą niemalże idealne! :  )



MUFE , AQUA BROW - sephora,  89zł ,  pędzelek sephora nr 15 , 29zł

Używałyście, co sądzicie?  

Buziaki, Aleks : *

12 komentarzy:

  1. Świetny produkt! Tylko szkoda że jest tak drogi : (

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie szukam czegoś rudawego do brwi, muszę się przyjrzeć nr 25:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mialam ale ciekawe :) sliczne masz brwi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Brwi idealne - to fakt ! A tusz na rzęsach wydaje się być znajomy ? hm ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jeszcze nie kupiłam, teraz lubuję benefit they`re real ;)

      Usuń
  5. Ja jestem oczarowana tą farbką i nie zamienię jej na nich innego pomimo jej ceny bo dzięki temu cudeńku moje brwi wyglądają jak brwi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz przepiękne brwi i nie ważne czy używasz mufe czy nie , masz idealny kształt nie to co ja : (

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie jak na razie nie ciągnie do cieni Urban Decay chociaż nie powiem, marzyła mi się paleta Naked ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam zwykłej kredki do brwi i efekt też jest świetny :) Poza tym szkoda mi dać 89zł za ten produkt :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny efekt, ale cena swoją drogą wysoka. :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń