wtorek, 29 października 2013

Jesienne uzupełnianie garderoby ....

... czyli najprościej mówić zaaaaakupy! Chyba nie znam nikogo, kto nie lubił by zakupów! Nie mówię tutaj oczywiście o samym procesie, bo czasami bywa na prawdę męczący, ale o efekcie końcowym! Nie wiem czy też tak macie, że praktycznie co tydzień uświadamiacie sobie że czegoś Wam brakuje? A to ciepłej jesiennej kurtki, butów czy też nowej torebki idealnej na ta porę roku. Wiadomo w trakcie oczywiście napotykamy mnóstwo świetnych rzeczy które niby są nam niezbędne do życia : ) Ja starałam się oczywiście ograniczać , bo inaczej wróciła bym do domu z 20 reklamówkami,a mój portfel cierpiał by przez kilka miesięcy  : )


Marynarki, coś co kocham niezmierni. To już chyba uzależnienie, no ale co zrobić : ) Pierwsza narzutko-marynarka pochodzi z h&m i podobała mi się już prawdę mówiąc od dłuższego czasu, a to że ostatnio znalazłam ją na % za 60zł to tylko pretekst do tego aby ją kupić : ) Kolejna pochodzi z reserved'u i jestem w niej zaaakochana *-* ! Niby taka prosta, ale ta pantera tworzy cały strój, znalazłam ją również na % i była przeceniona z  189 na 149 , co i ta jest dużo, ale niestety nie mogłam jej tam zostawić! :D

W new yorkerze, czyli sklepie który nie doceniam znalazłam coś w stylu tuniko-bluzy. Prosta czarna ze skórzanym przodem, idealna na jesień choćby np do legginsów. I uwaga uwaga, hitem jest to że kosztowała tylko i wyłącznie niecałe 20zł. Kolejna marynarka to taki mój najnowszy łup z sh, jest na prawdę świetna, ale niestety na zdjęciu nie prezentuje się tak super. Granat ze złotem to coś co idealnie wpisuje się w moje klimaty : ) A jej koszt tylko i wyłącznie 5 zł.


Buty, czyli coś co był moim głównym celem tej wyprawy. Przymierzyłam masę par i na prawdę zawsze coś mi nie pasowało. W h&m znalazłam proste nie za drogie botki ze złotymi akcentami. Jak na razie super mi się noszą i z wieloma rzeczami wyglądają na prawdę bardzo fajnie. Kosztowały 199zł  :)


I ostatnią już rzeczą jest kooolejna torba! Uwielbiam torby i zakup każdej nowej sprawia mi nie mała przyjemność. Ta pochodzi z zary , w sumie tak jak większość moich torebek, uwielbiam je tam kupować, zawsze znajdzie się taka co by mi pasował. Ta akurat jak na zarę była na prawdę nie droga, bo kosztował tylko 169zł , a wydaje mi się że to połączenie czerni z burgundem będzie idealne na jesień i nie tylko ; )

A więc tak przedstawiają się moje najnowsze zakupy.
 A Wam co ostatnio ciekawego udało się kupić?

Buziaki, Aleks : *

15 komentarzy:

  1. Genialna marynarka z Reserved, buty i torebka z Zary <3 Ubóstwiam większość rzeczy, które masz w szafie, masz super gust :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy! Super marynarka z sh! A ta z Reserved też mi się podoba - mam podobną stamtąd tylko bez tego printu i z ćwiekami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda kobieta uwielbia zakupy :)
    Mi najbardziej podoba sie torba i buty :)
    czarnamyszka1994.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Torba totalnie w moim stylu :) Podobają mi się marynarki ( zwłaszcza ceny ;p), ale nie miałabym gdzie ich nosić, zawsze jak coś jest fajnego, to nie ma okazji do ubrania... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. zauroczyła mnie ta tunika czarna z New Yorkera. prosta, a megauniwersalna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ajć!! I ja uwielbiam zakupy- i tez tak mam że co tydzień uświadamiam sobie, że czegoś w mojej garderobie brakuje :) Świetne nowoście - dwie pierwsze marynarki sa megaśne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne rzeczy! Uwielbiam Twój styl i zazdroszczę chyba każdej rzeczy jaką masz w swojej garderobie! : *

    OdpowiedzUsuń
  8. torebka piękna <333

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam torby i ta marynarka w panterke - zakochalam sie !

    OdpowiedzUsuń