piątek, 25 października 2013

Kultowa krata!

Hej Kochani ; * Po woli wracam do Was ze strojami dnia, mam nadzieję że odpowiadają Wam takie. Dzisiaj taki strój idealnie nadający się na ostatnie podrygi takiej cieplejszej jesieni ; ) Moja ulubiona ostatnimi czasy koszula w kratę! Bardzo długo szukałam takiej , która by mi pasowała i w końcu ostatnio w c&a taką znalazłam. Noszą ją bardzo często co oznacza że jest na prawdę świetna. Do tego standardowo moja poczciwa ramoneska i czarne rurki. Postawiłam również na szare dodatki w postaci niewielkiej torebki , butów i komina, oraz srebrna biżuteria : )



koszula - c&a / kurtka - reserved / spodnie - h&m / buty - stradivarius / komin - h&m / torba - primark / zegarek - casio / bransoletka - h&m
Lubicie takie codzienne stroje dnia? :>

Buziaki, Aleks : *

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajny outfit na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, mogłabys się odezwać na pati949414@wp.pl bo mam pytanie związane z tym pomarańczowym żakiecikiem na Twojej aukcji, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko jak zawsze świetnie połączone , zegarek jest piękny od dawna o takim marzę : ) Jak się sprawuje i ile mniej więcej kosztował? Pozdawiam : *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja go mam już ponad 3 lata i praktycznie cały czas wygląda jak nowy, a kosztował o ile się nie mylę coś w granicach 300-400zł : )

      Usuń
  4. za ile kupiłaś tą koszule? jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie kosztuje 69 zł, ale ja miałam zniżkę i zapłaciłam coś ok 55 zł :)

      Usuń