sobota, 23 listopada 2013

CHCIEJlista! ♥

Hej Kochane :* Przychodzę dzisiaj do Was z taką moją małą kosmetyczną listą must have, jest pięć najbardziej pożądanych przeze mnie kosmetyków. I pomimo tego że nie wiem są ona mnie niezbędne do życia to moim pierwszym postanowieniem noworocznym jest to że co miesiąc , no może co dwa, zamiast kupować masę niepotrzebnych będę sobie prezentowała po kolej te. Pierwszą rzeczą na liście jest kultowy podkład estee lauder double wear, aktualnie używam wersji light i jest na prawdę super, ale ten też miałam przyjemność kilka razy używać i muszę przetestować całe opakowanie! Koleją rzeczą jest produkt chyba równie kultowy, czyli meteoryty z guerline. Jedni je kochają inni nie widzą efektów, ja niestety nigdy nie miałam z nimi dłuższej styczności więc zdania nie ma , a ochotę na nie mam wielką! Waham się nad kolorkiem 01 lub 02 , ale jak okażą się na prawdę takie wspaniałe to z czasem pewnie oba będą moje ♥ Kolejny jest najnowszy róż z benefitu czyli rockateur, kocham te małe pudełeczka , w swojej kolekcji mam już 3 i na pewno będzie ich jeszcze więcej! Ten jest zdecydowanie w moich kolorkach, swatchowałam go już wiele razy w sephorze i się zakochałam *-* Marzy mi się również trzeci paletka UD , mam już naked1 i 2 więc przyszedł czas na wspaniałą basic, piękne matowe kolorki idealne zarówno na co dzień jak i na wieczór : ) Z ostatnią rzeczą miałam malutki problem, ale w końcu wybór padł na beauty blendera, mają go chyba wszyscy xD Ale ja jakoś zawsze uważałam że w sumie co może być takiego super w gąbce? No niby nic, ale nie przekonam się póki nie przetestuję na własnej skórze!


Miałyście jakiś z  tych produktów? Co o nich sądzicie?  A jakie jest wasze 5 must have'ów kosmetycznych? Piszcie z chęcią poczytam : )

Buziaki, Aleks :*

10 komentarzy:

  1. Też chciałabym wypróbować ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  2. paletki Naked kuszą mnie już od jakiegoś czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. z chcecia wyprobowalabym tych wszystkich kosmetykow!

    OdpowiedzUsuń
  4. Beauty blender mi się marzy :) jakoś inne kosmetyki mnie nie kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Beauty blender mi się marzy :) jakoś inne kosmetyki mnie nie kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Naked Basics musi być moja!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne rzeczy !

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się zachcianki kończą ostatnio, ale gąbeczke też bym chciała;P

    OdpowiedzUsuń