wtorek, 26 listopada 2013

Ciuchowy haul zakupowy - listopad!

Hej kochani :* Dzisiaj przychodzę do Was z moimi ostatnimi zakupami, dzisiaj są ciuchy , dodatki i buty , niedługo pokażę Wam także kilka nowych kosmetyków ; ) Jak widzicie nie ma tego dużo, bo jakoś w tym miesiącu nie szalałam, dlatego też wszystko postanowiłam zestawić wszystko razem , zarówno zakupy z sieciówek jak i z lumpeksów : )

Na początku dwie koszula , pierwsza z nich w uroczą pipetkę kupiona w ny na % , powiem Wam szczerze , że ten sklep na prawdę mnie czasami zaskakuje. Niestety nie pamiętam jaka była je pierwotna cena, ale ja dałam za nią 39,90. Druga natomiast jest z reserved'u i niby zwykła , prosta, ale te skrzydła przy kołnierzyku mnie bardzo zauroczyły i na dodatek kupiłam ją jak był ten weekend w re -25% i ostatecznie kosztowała mnie ok 44 zł.

Tiszert również pochodzi z ny , ale z działu męskiego, cena 9,90 nie pozwoliła mi go zostawić w sklepie. Koszula jeanowa, pochodzi z c&a i tutaj kolejne odkrycie, sklep który jakoś nigdy mnie nie powalał w tym miesiącu był na prawdę zbawienny. Koszula była stosunkowo nie droga, bo ja zawsze jak jakaś fajną jeansówke znalazłam to jej cena wahała się w granicach 100-120 zł , a za tą dałam 59, więc wydaje mi się, że jak najbardziej spoko :)


Kolejne dwie koszulki pochodzą z sh, Ja wiem, kto normalny kupuje letnie bluzki zimą, no ale atrakcyjna cena , bo tylko 2 zl za sztukę mnie skusiła, pierwsza ny , druga new look :D Obie są w bardzo dobrym stanie, tylko przepraszam za to, że s,a tak pogniecione, ale dopiero co wyjęłam je z prania. I przypomniało mi się też że zapomniałam Wam pokazać dwie pary spodni które również kupiłam w sh w takiej samej cenie. Nic nadzwyczajnego, zwykłe czarne rurki : ) Jedne z h&m, drugie z vero mody :)
Kolejna para spodni pochodzi z c&a, są to takie fioletowo burgundowe rurki, zależy jak światło na nie padnie : ) Kupiłam je jakw c&a była promocja -25% na wszystko o kosztowały mnie ok 48zł. Czy wydaje mi się, że jak na spodnie to na prawdę spoko :) Kolejna rzecz również z c&a, chusta w kratę, od dawna takiej szukałam, ale zawsze były dość drogie, a tutaj dałam za nią 17,90 więc wydaje mi się być super ceną ; )


Z dodatkami nie szalałam ,większość pochodzi z sh, za dwa wisiorki i dwie bransoletki zapłaciłam ok 6zł , za torebkę jakiś 2zł i pochodzi ona z reserved'u . Okulary są no name i kosztowały mnie 19,90 ;)
I ostatnią już rzeczą są buty! Które są mega proste i zwyczajne, a takie właśnie lubię najbardziej : ) Pochodzą one z h&m i ich pierwotna cena to 149zł ja z 25% zniżką zapłaciłam za nie coś w okolicach 110 zł, więc cena zdecydowanie bardzo korzystna : ) 
I kochane to by było na tyle, ja widzicie nie poszalałam tym razem , ale i tak jestem zadowolona :) A Wy co kupiłyście ciekawego ostatnimi czasy? :) 

15 komentarzy:

  1. Świetny haul! Wszystko bardzo mi się podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko jest boskieee <3
    Przygarnęłabym! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne łupy :) zazdroszczę - sama od wieków chyba nie byłam na zakupach!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. w takich letnich koszulkach to ja chodzę cały rok:p

    OdpowiedzUsuń
  5. jeeee, nareszcie ciuchowy post!!:D ależ sie niecierpliwiłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne zakupy ;o Wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zakupy kochana! ale nie umiem się przekonać do sh, w moim ogromnym mieście nie ma nic interesującego :D

    OdpowiedzUsuń