wtorek, 5 listopada 2013

Czarna jesień.

Hej Kochani ; * Dzisiaj przychodzę do Was z szybkim strojem dnia. Nie wiem czy też tak macie, ale jak rano się budzę i widzę że pogoda jest straszna to nakłam na siebie to co lubię najbardziej, czyli wszystko na czarno! Nie będzie żądnej wtopy bo czarny z czarnym zawsze świetnie wygląda ; ) Dzisiaj postawiłam na bluzkę , którą pokazywałam Wam w ostatnim haulu, do tego grube legginsy z h&m, moja ukochana ramoneska , wielki komin i nie mniejsza torba! 


bluza - new yorker % / legginsy - h&m / buty - h&m / kurtka - reserved / komin - h&m / torba - zara / naszyjnik - c&a%

Lubicie takie szybkie stroje dnia?
Buziaki, Aleks : *

10 komentarzy:

  1. Great outfit, Will you like to follow each other on GFC? xoxo
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  2. Super strój :)
    http://czarnamyszka1994.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna bluzka :) u mnie dzisiaj szaro buro - aż się prosi żeby zostać w domu :P

    w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ramoneska cudowna, uwielbiam ramoneski :) obowiązkowo w każdym outficie, nawet w zime w nich śmigam

    OdpowiedzUsuń
  5. super, szczególnie mi się ramoneska podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zestawienie na jesień!! Total Black!!
    pozdrawiam:* i zapraszam na nowy post
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny strój :) mogłaś zrobić jeszcze zdjęcie bez kurtki, bo chciałabym zobaczyć bluzeczkę w pełnej okazałości :) i trochę więcej uśmiechu ślicznotko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w ostatnim haulu widać bluzkę nieco bardziej : )

      Usuń
  8. lubię ubierać się w podobnym stylu, jak ten zaprezentowany przez Ciebie

    OdpowiedzUsuń