niedziela, 17 listopada 2013

Mały haul z mintishopu ♥



Hej Kochane : * Przychodzę dzisiaj do Was z moimi ostatnimi zakupami ze wspaniałego sklep internetowego mintishop. Na prawdę nie znam dziewczyny która nie słyszała by o tym sklepie, o ile nie każda już zrobiła w nim jakieś zakupy :D Jest to zdecydowanie jeden z najlepszych kosmetycznych sklepów, znajdziecie tam na prawdę wieele marek  :)  No i warto wspomnieć również o ekspresowej przesyłce , ja zamawiałam z wtorku na środę w nocy a przesyłka była już u mnie w czwartek ; ) No i na dodatek te cudne kolorowe papierki w które zapakowane jest nasze zamówienie *-* Ja w tym razem zdecydowałam się na zakupy głównie akcesoryjne, czyli głównie pędzle. Kusiły mnie już od dłuższego czas, aż w końcu się zebrałam i złożyłam nie duże zamówienie.



Powyższe pędzle były moim głównym celem, pędzle do oczu to zdecydowanie rzecz której mi brakuje. Na razie zdecydowałam się tylko na dwa , bo pomimo tego że słyszałam o nich a prawdę dużo dobrego to wolałam się przekonać sama, na własnej skórze,że tak na prawdę jest. Jak widzicie jeszcze nie były używane, ale już mogę nieskromnie powiedzieć, że chyba się polubimy : ) Ostatecznie zdecydowałam się na h76 i h79, i są to zdecydowanie jedne z najpopularniejszych pędzli tej marki. Pokusiłam się jeszcze o jeden pędzel marki hakuro, jest to jedno z nowych wynalazków tej firmy , czyli h63 pędzel typu mała kulka, który jest po prostu idealny do korektora pod oczy, dzisiaj używałam go pierwszy raz i jestem zakochana *-*



Zamówiłam też dwa pędzle z real techniques, są to pędzle bardzo dobrze znane w blogosferze i ja osobiście od dawna się koło nich kręciłam, aż postanowiłam wypróbować dwa. Zdecydowałam się na słynne jajeczko , czyli tak na prawdę pędzel wielofunkcyjny , możemy używać go zarówno do różu, bronzera jak i pudru. Kolejny to pędzel typu stippling brush, który jest idealny do podkładu *-* Z oby dwóch pędzli jestem niezmiernie zadowolona i na pewno skuszę się na jeszcze jakieś pędzelki tej firmy : )


Ostatnią już rzeczą jaką dorzuciłam do koszyka jest dwadzieścia gąbeczek do makijażu. Powiem Wam szczerze , że bardzo je lubię i używam do na prawdę wielu rzeczy , a teraz będę miała ich już zaaapas na długi długi czas! : )

I tak oto kochane przedstawiają się moje małe zakupy pędzlowe, nie szalałam bo musiałam zostawić jeszcze trochę pieniędzy na promocje w rossmanie, o której pewnie już słyszałyście, od 22 do 29 w rossie -40% na całą kolorówkę, co prawda żadnych szaleństw nie będzie ale mam krótką chciejlistę rzeczy jakie chcę wypróbować, a Wy wiecie co już chcecie kupić? Piszcie może czymś się zainspiruję : )

Buziaczki, Aleks : *

11 komentarzy:

  1. Jeden z moich ulubionych sklepów kosmetycznych :) A u mnie niestety promocja Rossmanowska trochę biednie wypadnie, ale może nawet i dobrze, bo trzeba przyhamować z zapasem kosmetyków:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w rossmanie atakuje szafe loreala i bede walczyc o korektor true match :D mam ochote skusic sie tez na kilka szminek z maybelline ale zobaczymy jak to bedzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo też właśnie się nad nim zastanawiam , ale nie wiem czy jest wystarczająco dobry : ) Miałaś go już kiedyś? Zastanawiam się czy ma na prawdę dobre krycie ; )

      Usuń
    2. Ja go mam i mogę Ci polecić, jest przecudowny i idealnie kryje :)

      Usuń
  3. uwielbiam ten sklep ! :D Ostatnio również zamówiłam sobie Hakuro h63 a gąbeczki lateksowe już dobre kilka miesięcy temu no i oczywiście pędzel do różu z RT ♥ Ja na promocji w Rossmannie będę polowała jedynie na eyeliner żelowy z Maybelline bo reszta mi zbędna :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że zakupy udane :-). Świetne pędzle :-). A w Rossmannie mam zamiar kupić pomadkę z L'Oreal, róż z Bourjois, kilka lakierów i korektor :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale trafiłaś, ja też zrobiłam zakupy w MS :D Strasznie podoba mi się to, jak pakują produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam w planach zakupy w MintiShop :) poluję na pędzle do makijażu Hakuro <3

    OdpowiedzUsuń
  7. różowe pędzelki wyglądają pieknie :)

    OdpowiedzUsuń