sobota, 2 listopada 2013

Miła niespodzianka!

Hej Kochani :* Dzisiaj przychodzę do Was z nieplanowaną notką, miała pojawić się troszkę szybciej, no ale jakoś tak wyszło : ) Mianowice w ostatni bodajże czwartek obudził mnie listonosz z pewną bardzo miło przesyłką, która otrzymałam od Karoliny : * i w tym miejscu serdecznie zapraszam Was na jej blog , o ile jeszcze go nie znacie KLIK :) Zawartość była dla mnie wielkim zaskoczeniem, bo prawdę mówiąc spodziewałam się tylko jednej rzeczy. A tu proszę, tyyyyle dobroci ! :D

{ przepraszam za instagramowe zdjęcie, ale niestety aparat odmówił mi posłuszeństwa : ( }

Sprawcą całego zamieszania był podkład mineralny z Annabelle Minerals , nigdy do tej pory nie miałam styczności z takimi kosmetykami i zawsze miałam na nie ochotę, ale jakoś nigdy nie mogłam sie zdecydować czy chcę przetestować ten czy te nie mniej słynne z LL. I tak jakoś nigdy nic nie zamawiałam, teraz po testuję troszkę ten i wtedy się okaże czy podkłady mineralne pokocham czy też nie. Ta cudowna reszta to już "dodatki" o których nie miałam nawet pojęcia. Pierwszą z nich jest żel myjąco-peelingujący z lirene, który pachnie taaaaak wspaniale! Zapach to rzecz która działa na jego korzyść , więc nawet jeżeli okazało by się że jest nie fajny to i tak pokocham go za zapach ! : ) Następną rzeczą jest multifunkcyjny krem na noc również z lirene, z tego akurat bardzo się cieszę, bo aktualnie w swojej kolekcji nie miałam już żadnego i z chęcią przetestuję coś z czym nie miałam do tej pory żadnej styczności. Kolejną rzeczą jest puder z catrice, skin finish, nawet nie macie pojęcia jak się ucieszyłam gdy go zobaczyła, na prawdę wiele razy miałam na niego ochotę, ale zawsze jakoś w końcu się nie zdecydowałam, będę testować z miłą chęcią : )  I ostatnią już rzeczą jest krem bb z lirene, powiem szczerze że tego produktu jeszcze nie otwierałam, bo lżejsze rzeczy preferuję raczej latem , więc i on poczeka na cieplejsze dni ; )

Kochani i to by było na tyle, Karolina Tobie dziękuję po raz kolejny : * A Wam moje drogie na pewno za jakiś czas dam znać jak sprawdzają się u mnie te kosmetyki!

Miałyście styczność z jakimś z tych produktów?

Buziaki, Aleks: *

17 komentarzy:

  1. wow, ale fantastyczna niespodzianka, też bym się ucieszyła:) o tym pudrze Catrice muszę poczytać więcej:) minerałów nigdy nie używalam, jakos nie chce mi się wierzyć, że będą trwałe na mojej cerze, ale pewnie któregoś dnia kupię coś na próbę :) czekam więc na recenzje:))

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo bardzo ciekawa jestm recenzji ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super ! Też chciałabym dostawać takie paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna przesyłka, gratuluję :) jeszcze nic nie miałam z twojej paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, miłych testów, bardzo się cieszę ze niespodzianka się udała.!!:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. super paczucha.. przemiła niespodzianka :)
    udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadnego z tych produktów nie miałam; życzę przyjemnego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na recenzje :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super:) ta seria z Lirene już od dawna mnie interesuje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ty fajnie piszesz :) obserwuję i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej jestem ciekawa tego podkładu mineralnego ; ) Czekam na recenzję, jaki masz kolor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa ,a mój odcień to natural fairest. :)

      Usuń
  12. ja jestem ciekawa wszystkich Twoich nowości, ale chyba najbardziej tego podkładu mineralnego :)

    /guumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Niech się wszystko przyjemnie używa :)

    OdpowiedzUsuń