sobota, 28 grudnia 2013

PREZENTY ♥

Hej Kochani :* Dzisiaj przychodzę do Was z moimi prezentami, początkowo miałam tego nie robić , bo w sumie większość to i tak kosmetyki które zapewne pokazała by Wam w haulu, ale w końcu co prezenty to prezenty !


Słodycze! W święta można sobie pozwolić, ba nawet może być ich za dużo! Ja dostałam to co lubię najbardziej, czyli raffaello i magic stars i teraz dupa mi urośnie jeszcze bardziej : ( Kolejną rzeczą jest przeuroczy notatnik na adresy z cudownym nadrukiem z przodu. Dostałam również czerwony skórzany notatnik, z którego jestem na prawdę zadowolona bo wiem że fajnie będzie mi służył. Jak już za pewne wiecie uwielbiam zegarki i teraz dołączył do mojej kolekcji nowy cudowny z Marilyn Monroe, która też bardzo lubię! Z rzeczy ciuchowych dostałam tylko wielki komin z którego jestem na prawdę zadowolona. Biżuterii też nie było jakoś wybitnie dużo, bo znalazłam pod choinką dwa naszyjniki i bransoletkę, oczywiście zakochana jestem we wszystkim ♥ rzeczy idealnie wpasowujące się w mój gust : ) I przechodzimy do rzeczy kosmetycznych których jest najwięcej, zestaw trzech produktów, które znajdują się w tej uroczej różowej kosmetyczne. Moje najukochańsze perfumy Giorgio Armani , w zestawie z żelem pod prysznic i balsamem, wszystko pachnie obłędnie że aż mi szkoda używać : D Stałam się również szczęśliwą posiadaczką beauty blendera, i powiem szczerze że już nie mogę się doczekać kiedy w końcu go przetestuję! Trafił do mnie też przede wszystkich wychwalana podkład Estee Lauder Double Wear, miałam już z nim kiedyś styczność, jednak dopiero teraz będę mogła dłużej go po testować. I na sam koniec dwa cienie z Maca, prawdę mówiąc to był prezent który chyba najbardziej mnie zaskoczył , ale jestem bardzo zadowolona : ) Kolorki jakie dostałam to vanila i naked lunch.

A Wy co znalazłyście pod choinką?
Buziaki, Aleks :*

18 komentarzy:

  1. świetne rzeczy! ja znalazłam książkę i grę, które sama sobie wybrałam dzień wcześniej :)

    +obserwujemy?
    http://atoniics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę jajeczko i cienie MACa które mi się marzą :PP

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDOWNE PREZENTY!!:D:* My dostaliśmy robota kuchennego;D;D;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, ja też chcę gwiazdki Milky Way! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. prezenty są świetne;) widać, że obdarowujące się osoby wiedzą co lubisz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezenty :)
    Ja takze dostalam mase kosmetykow, bizuterie i wiele innych pierdolek. Aaa i rzecz, ktora ucieszyla mnie najbardziej: torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zegarek najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne prezenty ;) notatnki są mega!! Uwielbiam wszystko zapisywać i notować ;) Zegarek też by mi się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę moje ulubione niegdyś perfumy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie pod choinką znalazła się nowa woda toaletowa, buciki i wieszak (niestety wieszak niekompletny i czekamy na reklamacje ;d) ;d

    OdpowiedzUsuń