czwartek, 26 grudnia 2013

ŚWIĄTECZNY LOOKBOOK

Hej Kochani :* Po krótkiej nieobecności wracam już do Was na stałe : ) Dzisiaj przychodzę do Was ze świątecznym lookbookiem,  bo niestety , ale wszystko co dobre to szybko się kończy :( No dobra, ale o tym nie dzisiaj : ) Mam nadzieję że stroje Wam się spodobają, początkowo myślałam że każdy będę robiła co dzień, lecz niestety ja jeszcze dwie minuty przed Wigilią latałam niegotowa, a co dopiero miałabym znaleźć czas na to, aby zrobić zdjęcie , dlatego też postanowiłam że wszytskie zrobię dzisiaj : )

Dzień pierwszy.

Wigilia chyba najważniejszy dzień z tych trzech, uroczysta kolacja w rodzinnym gronie, u mnie właśnie tak to wygląda, dlatego też postawiłam na coś jednocześnie eleganckiego, ale i w gruncie rzeczy wygodnego. Jako że kolacja odbywała się u mnie mogłam pozwolić sobie na takie , a nie inne obuwie : )



marynarka - reserved / koszula - c&a / spodnie - bershka / buty - deichmann /  zegarek - Michael Kors

Dzień drugi.

Czyli spotkanie w rodzinnym gronie, tutaj już bardziej postawiłam na wygodę. I standardowo na kolor czarny, czyli na coś w czym zdecydowanie czuję się najlepiej : )



 marynarka - h&m / koszula - new yorker / spodnie - bershka / buty - h&m / naszyjniki - ny / zegarek - prezent


Trzeci dzień.

Ten już zdecydowanie był tym najmniej świątecznym, spędzony głównie na dluuugim spacerze. I może stwierdzicie , że zgłupiałam ubierając jesienno-wiosenną kurtkę, ale uwierzcie mnie przy temperaturze 10stopni to był dobre rozwiązanie. Ubrałam wielki i ciepły komin tak dla kontrastu żeby już nie przesadzić : D 


 
 kurtka - h&m / bluza - h&m / spodnie - cubus / buty -h&m /  komin - prezent 

I to by było na tyle , a Wam jak zleciały święta ? Chcecie post z prezentami ? :)

Pozdrawiam, Aleks :*

9 komentarzy:

  1. Chcemy posty z prezentami ! A Twoje stroje dnia cudne ! Ty ślicznoto !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pierwszym zdjęciu wyglądasz jak bogini *-* Pewnie, że chcemy post z prezentami, pewnie jak zawsze same cudowne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!! bardzo mi się podoba całość!!!
    ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:**:
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta 1 marynarka. Muszę kupić sobie jakąś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne masz brwi, jakiego produktu do nich używasz? Widzę też kilka nowych ciuszków, będzie jakiś haul niedługo? Ola xoxo

    OdpowiedzUsuń