czwartek, 30 stycznia 2014

Haul grudniowo styczniowy !

Hej Kochani ; * Dzisiaj przychodzę do Was z moimi ostatnimi zakupami, są to zbiory głównie wyprzedażowe z grudnia i stycznia. W najbliższym czasie nie planuje już kupować nic nowego więc przyszedł czas zebrać wszystko razem i w końcu Wam pokazać, jeżeli się nie mylę to ma wszystko, no ale wiecie jak to jest ; ) Powiem Wam szczerze, że w tym roku jakoś nie szalałam, raczej kupowałam tylko rzeczy które wcześniej sobie upatrzyłam ; )


Pewnie już wiecie jak bardzo lubię koszule ♥ I to zdecydowanie one dominują w mojej szafie, tym razem skusiłam się również na kilka, pierwsza z nich to mgiełka pasiasta , bordowo czarna ze skórzanymi akcentami, kupiłam ją w c&a na wyprzedażach za ok 30zł. Druga koszula , również mgiełka , czarna w panterkowe krzyże,  co może się wydawać lekko kontrowersyjne, ale mi się podoba i ta pochodzi z sklepu medicine  do którego prawdę mówiąc wcześniej nigdy nie zaglądałam i teraz powiem Wam że to był błąd bo znalazłam tam kilka na prawdę fajnych rzeczy, a sama koszula na % kosztowała 59 zł.


Jedną z niewyprzedażowych rzeczy jest bluza z h&m która od kiedy tylko kupiłam noszę bardzo często, bluzy są bardzo tanie  bo kosztują tylko 39,90 i planuję kupić jeszcze jedna tylko w innym kolorze . I kolejna koszula do kolekcji , na dodatek czarna pochodzi z reserved, urzekły mnie te srebrne akcenty na ramionach i kupiona  również na % za 40 zł.


Kolejne rzeczy to część dalsza zdobyczy wyprzedażowych , kurtka, coś ala parka która pochodzi z h&m i kosztowała tylko i wyłącznie 40zł więc pewnie dlatego się na nią skusiłam, po za tym wydaje mi się żę fajnie będzie się sprawdzała wiosną. Kolejna rzecz to marynarka ♥ tak wiem wiem, jak bym miała ich mało, no ale co ja na to poradzę że je uwielbiam i wyprzedaże bez nowej marynarki to nie wyprzedaże ? Ta jest z h&m i kosztowała 60 zł!


Kolejna marynarka również pochodzi z h&m i na ta miałam już ochotę od baardzo dawna! Ale czekałam aż ją przecenia i w końcu się doczekałam! Kosztowała mnie 75 zł,czyli -50% mniej niż pierwotnie : ) Skusiłam się też na wspaniałą ramoneskę z h&m, która już niestety nie jest z %, ale i tak ją uwielbiam! Kurtki tego typu są zdecydowanie moimi ulubionymi, już nie mogę się doczekać kiedy będzie cieplej i w końcu będą mogła ją nosić ♥ Kosztowała 149zł!





Jak co roku na wyprzedażach w zarze kupiłam czarne rurki! Są to zdecydowanie moje ulubione spodnie, idealnie leżą, jak by były szyte tylko dla mnie ; ) A że teraz udało mi się je kupić w świetniej cenie bo za 59zł to zdecydowałam się na dwie pary ; ) Wiem że będą się świetnie nosiły i długo mi posłużą ; ) 


Kupiłam w końcu wielki szal w kratę z zary, miałam na niego już ochotę od dawien dawna, ale jego pierwotna cena nie była za fajna, bo 129zl, jednak teraz gdy zobaczyłam że kosztuje 59zł bez chwili zastanowienia musiałam go kupić! Ostatnimi czasy noszę tylko go, jest niesamowity ♥ W końcu kupiłam czapkę , niestety należę do osób które w czapce wyglądają komicznie, no ale są takie dnie kiedy bez niej nie da się obejść, ta pochodzi h&m i kosztowała 39zł.


Tak wiem może uznacie , że jestem chora psychicznie dopiero co kupiłam swojego wymarzonego Korsa a tu już nowa torebka! No ale niestety nie mogłam jej zostawić gdy zobaczyłam że są u mnie w h&m, czaiłm się na nia już dawno, ale strasznie ciężko było je zdobyć i teraz gdy po raz kolejny pojawiły się z h&m nie mogłam jej nie kupić! Więc jeżeli miałyście kiedyś na nie ochotę to sprawdźcie u siebie , może też się u Was pojawiły, kosztowała 149 zł!


Jeżeli śledzicie mnie na instragramie to wiecie że na te buty miałam ochotę już bardzo dawno, jednak ich pierwotna cena, czyli coś ponad 300 zł nie do końca do mnie przemawiała, a gdy już się na nie zdecydowałam to u mnie nie było juz mojego rozmiaru i jakoś sobie odpuściłam. Teraz udało mi się je zdobyć za 149zł ♥ Zdaję sobie sprawę że nie każdemu mogą się podobać , ale jak dla mnie są idealna, całkowicie w moim stylu ! Druga para to buty już troszkę z innej beczki, mianowicie są to buty w których ćwiczę, od dawna miałam ochotę na coś w tym stylu, ale nie chciałam inwestować jak na razie 300zł w firmowe buty gdyż dopiero zaczynam swoją przygodę z fitnessem, te udało mi się kupić w lidlu za 50 zł i powiem Wam że są na prawdę świetne! Nieziemsko wygodne i na dodatek bardzo lekkie , polecam każdemu amatorowi!


I na sam koniec biżuteria, pierwszą rzeczą są trzy zegarki, które pochodzę z TEGO sklepu, zarówno sam sklep jak i zegarki gorąco polecam! Kolejnym świetnym gadżetem jest wieszak na torebkę! Zawsze wiedziałam że coś takiego istnieje ale jakoś nigdy nie posiadałam jakiejś szalonej potrzeby posiadania tego wynalazku, jednakże gdy znalazłam go w h&m nie mogła nie kupić ; ) Kolejna rzecz to wisiorek z czaszką który pochodzi z c&a, czaszki uwielbiam , a na dodatek za ten dałam tylko 5zł. Dwie bransoletki i to coś do kołnierzyka :D To prezent od jednej z Was, Ada dziękuję bardzo ; *

I to by było na tyle, a Wy co kupiłyście na wyprzedażach?

Buziaki, Aleks  : *

15 komentarzy:

  1. mam podobna kurtke ze skory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak,,, tez juz nie moge sie doczekac jak zaczne nosic swoja ramoneske....

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie akurat pojawił się post z haulem grudniowym :) Ja nie kupiłam dużo, ale są to same rzeczy, na które od dawna polowałam :) Twoje łupy, jak najbardziej w moim stylu <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zakupy :) Ja ostatnio duzo fajnych rzeczy znalazlam w Loveitshop.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zakupy! wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zakupy!
    tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. czarne buty i szal w kratę najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna torebka, a jakiego Korsa kupiłas?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna torba z H&M, na którą zawsze miałam smaczka, ale jednak kupiłam troszkę inną. Miętowy zegarek jak najbardziej na plus, no i oczywiście marynarka z H&M ! jest przepiękna. Dodajesz świetne rzeczy, zaobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zakochana jestem w bluzie i torebce! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy :) Najbardziej spodobała mi się marynarka z H&M! Cudna !

    OdpowiedzUsuń
  12. Torba jest boska!!!!! Chciałam przyjemnie poinformować, iż zostałaś przeze mnie nominowana na blogu http://finezjakolorem.blogspot.com/ do Leibster Blog Award :) Zapraszam do zabawy, znajdziesz u mnie pytania i zasady, pozdrawiam :) Ola!

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne koszule i piękna torebka
    http://wikuuuus.blogspot.com/♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam tą torbę z h&m świetnie się sprawdza, ale najbardziej mi sie podoba ramoneska skórzana : )
    Zapraszam do mnie: http://ka3iafashion.blogspot.com/
    Będzie mi miło jeśli mnie zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń